Igår Var En Bedrövlig Kväll

Helt ärligt en av de värsta utekvällar jag varit med om. Nej nej nej, DEN VÄRSTA.
Jag kommer aldrig vara med om något liknande, det där var höjden av oduglighet, botten av medelmåtta. Det kan inte bli mycket sämre än så där. Aldrig någonsin har jag räknat ner timmarna till stängning. Aldrig har jag gått omkring och gäspat. Aldrig har jag längtat så mycket till att få gå och lägga mig i min härliga säng, eller sitta och se bingolotto med framor och farfar. Jag sitter hellre på en container och käkar konservburkar för retsen av mitt liv. Glöm helvetets brinnande portar, Umeås X3M är krogen som Gud glömde, MED FLIT.

10 skäl till att INTE gå på x3m en fredagskväll:

1. Djn borde inte få vara Dj, en låt på hundra är måttligt OK. Detta leder i sin tur till..
2. Dansgolvet är tomt. Några pinsamma tjejer svänger runt med höfterna och tror att de medverkar i någon B-rapares video på Ztv.
3. Bartenderna är knappast utbildade. "Vad är en öl?"
4. Stället är FÖR STORT, vilket leder till illusionen av att det endast är du och två personer till.
5. Folket som hänger där är oerhört tråkiga. Vem kan du prata med? Ingen! De har nog inte fått lära sig alfabetet ännu..
6. Klädkoden måste vara: slampigt för tjejer. munkjackor och pösiga jeans för killar.
7. De snor guldmedaljer.
8. Till och med vakterna är fula.
9. Åldern är 16-57+
10. På spåret går 20.00 på svt

Men nu ska jag inte vara omöjlig, ska ge x3m en chans.

3 skäl till att GÅ på x3m en fredagskväll:

1. Det ligger centralt.
2. Du slipper klä upp dig. Dra dit med underkläder, eller mjukisbyxor. Det är helt ok!
3. Har du nyss gjort slut/ är desperat lär du hitta någon villig.


För att inte helt falla i skamen så kan jag visa upp mina senaste inköp.





Kommentarer
Postat av: andrea

Amen sistahhhh! Han kan inte kallas DJ ens, att playa och pausa ztv på stora skärmar är inte att mixa musik!

2010-02-20 @ 12:27:13
Postat av: Madde

Hahah asså igår sög ju, jag hde inte ens varit där förut och jag kommer INTE åka dit igen. Vi drog efter 30 min, kändes värdare att fara hem och chilla ist. PS även tjejer körde på mjukisDS...

2010-02-20 @ 13:22:29
Postat av: Anna

Hahahaha... Alltså... Nej, jag har inga ord. Du har redan sagt allt som finns att säga.

2010-02-20 @ 15:32:51
URL: http://typinte.blogspot.com
Postat av: Felicia

Haha, det låter inte som om den där kvällen var särskilt lyckad! xD Det är ju så surt, när man peppat och allt och tror att det ska bli bra :(



Men fina klädköp där, vaa! :D Gilar den orangea färgen på linnet, och kjolen är ju underbart söt! Vår!!

2010-02-20 @ 19:02:19
URL: http://ohyikes.blogg.se/
Postat av: Elin

sv. wie gehts? :)



och idol var bättre dem första åren, det var inte för att vi var yngre, hahha, nu ska ju alla vara så jävla unika, liksom johan palm, ja du är typ i målbrottet men jag hör att du har potential... hahah.



och dom där shortsen var sjukt snygga, vart har du köpt dem? :D

2010-02-21 @ 16:08:07
URL: http://larssonelin.blogg.se/
Postat av: pauline

fin blogg :) längesen man kollade in här, allt bra ? :)

2010-02-21 @ 16:19:42
URL: http://pmsb.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: tack så mkt! kul att höra:)

2010-02-21 @ 16:34:12
URL: http://emeliemedie.blogg.se/
Postat av: Sophie

Den sista kjolen är nog en av de finaste jag har sett. Vart hittade du den?



Och, som svar på din fråga om vad jag jobbar med. I Jönköping har vi en tidning som heter Jönköpingsposten. Där frilansar jag som krönikör och som journalist, och det är så rysligt kul att det knappast inte är riktigt klokt. Man lär sig något otroligt mycket och får kilovis utav kontakter. Har du en lokaltidning där du bor, så borde du minsann ansöka.



PUSS.

2010-02-23 @ 11:50:43
URL: http://www.fatherwhale.blogspot.com
Postat av: nathalie

haha så jävla sköna anledningar du drog upp :D



och sjukt snygga klädisar!

2010-03-01 @ 21:54:26
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0