Jag Vet Att Jag Inte Får Köpa Något...Men..




Skärpning Sofia! Alla är väl medvetna om mitt löftet om att SPARA pengar denna månad! Om jag på någotvis publicerar att jag köpt kläder, eller andra fåfänga ting, så får alla..eh..göra något ohyggligt! Skriva fula saker och kalla mig ena och det andra, jag kommer med svansen mellan benen acceptera allas inlägg, som straff!
Dock lägger jag ut sjukt mycket pengar på mat, mat och godsaker. Varje tisdag äter jag ute, dvs, inte i någon grillstuga på fjället, utan på restaurang (vet dock inte om MAX eller Subway räknas som restauranger...där det händer att jag glider in ibland..). Det kan jag dock inte sluta med, mat är något man MÅSTE ha. Och en banan från konsum gills väl inte som en middag heller?...eller?


Kommentarer
Postat av: Linnea

tack så jättemycket, kul och höra :)

2010-02-03 @ 18:25:49
URL: http://neapeatastic.blogg.se/
Postat av: mathildA

haha tack så mycket för härlig kommentar! :D

2010-02-03 @ 20:02:28
URL: http://mathildacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0