Grova Problem Med Att Beskriva Min Dag

Har kikat igenom min blogg och kommit fram till att jag sällan berättar om vad jag gjort under dagen. Som vad jag haft på mig, vad jag ätit, vilka jag träffat och hur vädret påverkat mitt humör. Sådana där typiska bloggämnen. Kanske är det just sådant som gör att Kenza får jobb på MTV och inte jag? Hon beskriver, nåväl inte utförligt, men åtminstone grundligt, om sin dag. Jag däremot pladdrar på om dittan och dattan och glömmer totalt bort vad som är relevant. För det är väl just verkligheten som är det relevanta och inte det som försigår innuti mitt huvud? Jag gör ett försök här så ska vi se hur framtiden ter sig.

"Efter att ha vaknat och somnat om hela natten samt morgontimmarna klev jag upp klockan halv ett. Hade då ingen aning om att klockan passerat tolvslaget utan hade om möjligt tänkt somna om, trodde på något vis att hon var strax efter åtta vilket har hänt väldigt ofta nu och jag antar att det beror på mitt sjudundrande aktiva liv.
  När jag väl slitit mig upp ur sängen med tanken att 'jag börjar jobba om tre timmar' i huvudet begav jag mig neråt för att stilla min rätt milda hunger. Dock bestod min, eh, inte frukost men måltid av en smörgås och inte någon supé som egentligen inte skulle suttit helt fel. När magen var nöjd så gjorde jag mig ordning och gick därmed från morgonmonster till sliten. Jag orkar inte fräscha upp mig till 100% för att dra runt på jobbet, så länge jag inte skrämmer pensionärerna får det duga. Strax efter att jag gjort mig klar satte jag mig  vid datorn, degade och fick senare en förfrågan av pappa att laga middag..."


Så långt hann jag komma innan jag insåg att det inte alls är sånt här som folk vill läsa eller vad Kenza skulle skrivit. Det ska vara kortfattat och enkelt. Inte något som de kan läsa i någon sjabbig roman de hittat i "fyndlådan" på någon mindre exlusive secondhand butik.
Jag gör ett nytt försök imorgon. Godnatt folks!





Här kommer några pics över min goda gårdag. Inget pladder. Bara bilder.




Josefin klår Olinda och vad allt det innebär.






Tack Olivia för alla fantastiska bilder du tagit, min kamera har aldrig varit med om godare snurrningar och vinklar. ROSEN <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Men hallå! Det är ju just att du skriver sådär som får mig att vilja läsa! Jag läser inte Kenzas blogg just för att den är enkel och tråkig ;)

2010-01-06 @ 00:43:34
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: MICHA

svar

Nej, jag haller med , pengar ar ju baast liksom ! :) hihi, ja fynd kan man lungt saga :D kramar :D

2010-01-06 @ 09:52:33
URL: http://mmichelleaalfredsson.blogg.se/
Postat av: Alex

Men det är just det som gör din blogg roligare än många andras. Du skriver inte om din vardag, som alla andra, utan du skriver andra, intressantare saker :D

2010-01-06 @ 13:01:16
URL: http://unitedtears.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hahah. Jag fattar verkligen inte varför vi andra inte får jobb på MTV och får krama Tokyo Hotel! Jag tycker inlägget är awesome!



Jag tror nog man alltid har en speciell plats för sin hemort någonstans långt in i hjärtat. Hur mycket man än vantrivts. Inte för att jag vantrivs så mycket, men man blir ju trött på eländet. Haha, Voxpop, ja det kommer jag ihåg! Jag tänker nog på alla sommarlovsmorgon de spelade in här.

Puss&kram

2010-01-06 @ 17:16:19
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Postat av: Olivia

Haha ja man är ju fotarN! nä nog är det du som är rosen allt;)

2010-01-10 @ 14:19:37
URL: http://olivhia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0