Glitter, Champagne, Flugor Och Dans I Trefjärdedelstakt

Bloggläsare. jag har gjort er besvikna så många gånger nu. Och mitt internet är lika borta som Erik Grönwalls flickvän var under idolfinalen. Har egentligen ingen aning om hur jag ska lösa det här problemet. Jag är en parasit, en kackerlacka i mänskligform som smyger in hos oskyldigt folk och smidigt använder sig av deras fantastiska internet som jag suktar efter, och varje kväll ber för att någon granne ska ha avaktiverat  lösenordet som håller mig ifrån min älskade. Likt Romeo och Julia, en tragisk kärlekshistoria. Bara inte min slutar likadant, jag ser allt som hopplöst, dricker gift och när jag känner mitt sista andetag lämna kroppen vaknar internet till liv och datorn får full nätverksanslutning...
Nåväl, sitter i min väns stuga vid havet- ja till och med där finns internet- och halvt kikar på film med vänner. The Wedding Date, tydligen en fröjd för TV4s lördagskvällar som romantisk komedi. Perfekt inför dan före doppardan, ja ni förstår vad jag menar. S T U D E N T E N . Helt sinnessjukt. Mina planer kommer senare, de är många och kanske inte alltid så väluttänkta men definitivt genomförbara. Tills dess så bjuder jag på bilder från balen.




Kommentarer
Postat av: Malin

Fy vilken snygg klänning!

2010-06-08 @ 23:32:26
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Alex

Jättegrattis till Studenten! <3

Så fin du var på bilderna! :)

2010-06-11 @ 15:56:40
URL: http://unitedtears.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh så fina! :)

2010-06-13 @ 20:42:00
URL: http://artvsfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0