I Kissed Your Lips And It Tasted Blood

Typiskt lediga dagar att bara sega sig fram och spenderas framför något så ytligt och opersonligt som en dator. Typsikt mig att sova bort dem, och inte borsta tänderna förrän sent på eftermiddagen. Typiskt mig att inte duscha och därav gå omkring med ett fettigt hår som inte behöver hårprodukter för att stylas. Det är typiskt. Så typiskt mig att vräka i mig en massa smörgåsar fast jag inte alls är hungrig. Och därefter drömma om chips och gnälla om alla skolarbeten som jag har, som som jag inte tar tag i. För att jag är lat och omotiverad och kanske lite trotsigt struntar i.
Ikväll ska jag på teater, Bergsprängardöttrar, som min kusin medverkar i. Detta leder till att jag måste duscha nu. Och borsta tänderna. Och hitta några vettiga kläder att bära. Och kanske ta tag i lite skolarbete. Neeeej. Men JO! Njaaa...Jo Sofia GÅ NU!

En dag vill jag också stå på scenen till en stor teater och bli recenserad och få jobba med stora regissörer och få ett välkänt namn och spela med andra välkända skådisar och se ridån gå igen och höra publikens applåder fylla hela salen. Tills dess får jag nöja mig att klå Andreas i Lips med att uppnå Big Bang på alla låtar, ett score han aldrig sett tidigare förrän jag sjöng för full hals. Vet inte, men på något vis lyckas jag alltid få bra poäng på singstar. Möjligtvis eftersom jag sjunger som spelet vill att jag ska sjunga, kanske inte som jag själv vill göra det.

-Detta har jag handlat i hopp om att sommaren, eller åtminstone våren, ska knacka på dörren. Dock tror jag att när paketet väl anländer med posten kommer kläderna ligga orörda någon månad till. Möjligtvis två.


Kommentarer
Postat av: Katrin

tackar! den är från HM :)



tack desamma hörru

2010-03-29 @ 16:05:30
URL: http://recklessrebel.blogg.se/
Postat av: maja.

åh var kommer klänningen ifrån?

2010-03-29 @ 16:24:54
URL: http://maajis.blogg.se/
Postat av: linnea

vill du vara med och tävla om att bli påskenblogg??

isåfall vara med på min tävling!

du kommer ha en god chans att vinna ;)

2010-03-29 @ 17:59:35
URL: http://liiindus.blogg.se/
Postat av: ENTREVISTA, - lär känna bloggarna!

SV: Haha näe halv åtta är ju inte sååå tidigt, det är ungefär då jag behöver bege mig ut till bussen för att hinna. Måste upp runt halv 7 varje dag. Jag vet, det finns folk som har det mycket värre men när jag vaknar på morgonen känns det som att jag aldrig kommer orka gå upp xD



Tack så mycket :) Roligt att så många uppskattar idén. Ja, "Entrevista" är spanska och betyder "intervju". Jag valde det för att jag ville ha något ganska unikt som inte hade något med mitt riktiga namn att göra, eftersom att bloggen egentligen inte handlar om mig, och sedan något som folk förhoppningsvis kommer ihåg ;)

2010-03-29 @ 19:20:37
URL: http://entrevista.blogg.se/
Postat av: Jonna

sv: VA? vart går du i skolan då? För alla får ju chansen att åka på studenkryssning, det är ju det allra bästa med studenten!



Jasså? :O mäh, då ska ja inte rösta på dom ;) haha

2010-03-29 @ 19:51:08
URL: http://jonnalund.blogg.se/
Postat av: Felicia

HAHA, känner allt för väl igen mig själv i din text :(((( men detta lov har jag asmycket och göra, och har faktiskt varit så strukturerad att jag gjort ett schema över hela veckan xD! huhu. det är inte lätt. men snart över! :D

söt klänning btw!!!



Svar: Åh jaa, visst är det jättefiffigt :D perfekt ställe och ha det på, man öppnar ju luckorna minst en gång om dagen liksom :P och åhhh va roligt och flytta!!!!!

2010-03-30 @ 00:37:28
URL: http://ohyikes.blogg.se/
Postat av: jea

sv, Tack :)

2010-03-30 @ 09:56:47
URL: http://nonfiction.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0