Jag Orkar Inte Mer!

Med risk att killar kommer fly livet från mig när de har läst detta, måste jag få lätta tyngden i min själ.
Som jag nämnde tidigare har jag munsår, ett stickande rött sår i höger mungipa. Det har inte blivit mindre, nej varje dag känns det som att det expanderar, att den sprider sig likt Martin's Syndrome förskräckliga sjukdom från Sunset Beach. Nu har det nått överläppen, som blinkar i varningsfärger varje gång jag ser mig i spegeln. Det svider något olidligt och läpparna torkar ut likt en utspilld cola på stranden. Små röda sår så långt ögat kan nå.
Jag klarar inte det här. Jag klarar inte den spruckna mungipan och den svidande läppen. Jag klarar inte projektarbetets rapport och 70%seminariet. Jag orkar inte övrigt skolarbete. Jag orkar inte att jobba mer nu.
Jag O R K A R inte mer. Hjälp mig! Någon! Vemsomhelst! Snälla!

Familjen säger att det är herpes. Knappast! Det kan det ju inte vara. Jäsiken. Jag måste läsa wikipediafakta nu genast.


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, förlåt att jag skrattar. Men jag hade helt glömt bort Martin's syndrome i Sunset Beach, trots att jag tittade på det typ jämt när jag var yngre :P Vad sjuk hela den grejen var :S



Men stackare som har munsår, jag är en sån som inte får munsår på det sättet, det är jag sjukt glad för!

2010-03-09 @ 18:06:08
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Felicia

Usch då, hoppas det läker fort om attan! :) och projektarbetet är ganska ångestladdat hela tiden känns det som, inte bra! Men det är inte många månader kvar nu!!

2010-03-09 @ 21:28:45
URL: http://ohyikes.blogg.se/
Postat av: Felicia

Haha, munsåret i all ära, men gud nu måste jag youtuba sunset beach! Det var så länge sen!

2010-03-11 @ 11:15:39
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Postat av: maja.

vilka fina bilder.

2010-03-11 @ 17:56:32
URL: http://maajis.blogg.se/
Postat av: Fariahn

gud... sunset beach! haha!



och ang munsåret.. Munsår är för det mesta herpes, men stick till apoteket och köp typ 'Anti' eller Compeedplåster.

Herpes (munsårsvarianten) ligger oftast latent i kroppen hos människor (typ 80% procent elle nåt sånt hörde jag en gång hade det latent) och bryter inte ut förrän helt plötsligt, oftast när man börjar bli/är sjuk, stressad eller nere.

Men det handlar ju bara om att inte kyssas när munsåret är nytt och inte läkt ;)



oroa diginte du.

2010-03-29 @ 12:52:11
URL: http://fariahn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0