Sofia Anländer Med Ett Videoinlägg

Trot eller ej, men med min nyinköpta digitalkamera har jag härmed gjort ett videoinlägg. Ledsen att min röst är dryg och att jag tappar tråden ibland, men är inte det en del av min otroliga charm så säg.
Kanske lite dorky, kanske lite wannabe- men ett videoinlägg it is!
Vi får se huruvida detta fortsätter, beror helt och hållet på reaktionerna. Om det visar sig bli provocerande är det för mig bara positivt det med.
(det är lite krupp med videon men ska fungera)




23mars -

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA, lolers... Förmiddag är ju innan lunch eftersom lunch i gammelsvenska hette middag. Och middag hette kvällsmål eller vad fasen.. Men skitsamma, det jag skulle säga var att din röst inte alls var dryg. Hahaha



P.s stopp och belägg!

PP.s thumbman

2010-03-23 @ 18:41:59
Postat av: Elin

ja men det är ju typ så, hahah vitt är liksom, funkar jämt!

2010-03-24 @ 19:20:34
URL: http://larssonelin.blogg.se/
Postat av: Felicia

Oerhört provocerande. Modigt med videoinlägg. Jag tycker det är så obehagligt och komiskt att höra min egen röst inspelad. Rösten och inte minst dialekten. Herregud vad man pratar dialket helt ovetandes! Men norrländska är ju lite exotiskt så det har jag inget emot att höra. Småländska och skånska har jag fått lite för mycket av: jobbigt, hemtamt och pinsamt att höra.

2010-03-29 @ 20:37:56
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Postat av: anonononym

haha, du skulle kunna bli programledare ;)

2010-04-11 @ 17:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0