Vad Är Syftet Med Musikspelare På Bloggar?

Nu får det vara nog med dessa "mp3-spelare" som folk kodar ut på sina bloggar! Jag tål dem inte. Hur de, på högsta volym, vräker ut outhärdlig musik som tvingar mig att greppa tag i bordskivan för att inte falla baklänges av chock.
Vad är vitsen med dessa överraskande högtalarförstörare? Det kan inte vara att ge en fin bakgrundsmusik till bloggen? Att man ska sitta där och digga med i avslappnande musik samtidigt som man läser inlägg efter inlägg.? Nej nej nej....Kan det vara så att man ska utbrista "Wow vilken ball brud som lyssnar på det här!"? Nej knappast, i sådana fall skulle man inte ha musik av Black eyed peas eller Ne-Yo.
Så hjälp mig, Vad är anledningen? för jag kommer inte på en enda. Har visserligen en teori om att dessa musikspelare är till för att irritera andra och få folk att lida likt fiskar på land. Men så ond kan väl ändå ingen vara?


Passade på att baka brownies under min ledighet. Kände en frustration åt de uppenbara "fika-hatare" som tydligen existerar. Om de fick smaka dessa brownies hade de nog vips, ändrat sitt fruktansvärda levnadsätt. Fika är ju top 10 av heaven-on-earth-ting. Hur man kan vara emot detta är en ÄNNU större fråga. Det förtjänar ett inlägg nästa gång.



Kommentarer
Postat av: Felicia

jag vet, det är hemskt irriterande! jag blir bara mindre sugen på att läsa när folk har musik. iof har jag aldrig träffat på någon blogg med BRA musik, det kanske är det.



och hallååå, är du värsta bagaren eller?! allt ser ju sjukt gott ut som du bakar! :D

2010-03-05 @ 19:27:29
URL: http://ohyikes.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, jag tror att de enbart är till för att irritera! Helt klart.



Hur kan man vara emot fika? Det är ju hur gott och mysigt och bra som helst! I måttlig mängd förstås ;)

2010-03-05 @ 20:38:18
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Thaina

solen skiner för fullt, men fortfarande svinkallt.. men allt kan väl inte komma samtidigt så.



ja, vet inte om man kan få ngt prov på foundationen kanske? så kan man ju prova..;) så började jag i alla fall. men fick dock provet av en vän...

btw, gillar din header med bokuppslaget!

2010-03-05 @ 21:56:35
URL: http://thaina.devote.se
Postat av: - entrevista, -lär känna bloggarna!

SV: Tack så mycket! Detsamma! :)

Ja, jag intervjuar alla sorters bloggar, många lite mindre bloggar då jag vill ge alla en chans att synas och få nya läsare. :)

2010-03-06 @ 11:08:31
URL: http://entrevista.blogg.se/
Postat av: Felicia

förresten, du skulle inte kunna ge mig receptet på den där browniesen?! det vore ju guld! :D

2010-03-06 @ 19:29:39
URL: http://ohyikes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0