Förbannad I Allt Detta Krig Och Bonde Söker Fru

Läste igenom mitt senaste inlägg nu och kom i underfund med att rubriken lät ganska, eh, vulgär! Hoppas att alla förstod att jag citerade låten Copacabana med ändring att jag bytte ut  Samba, mot Zumba. Inget annat.

 

Hur som helst, sitter här med en stickande känsla i mungipan och en ilsket bultande tinning. Jag som trott att mitt munsår försvunnit, men uppenbarligen var det bara en tillfällig semester det där. Nu står det i dörröppningen med resväskor i var sin hand och ropar Honey, I'm Home! Toppen. Som att detta är straffet för att jag nu återfått vårt snabba internet. Vad gjorde jag för fel i mitt förra liv?
Särskilt nu när jag fått ännu en telefonräkning! Jag har nyss betalat en på över sexhundra riskdaler, och vad flinar åt mig på köksbordet nu när jag kommit hem? Jo en till sådan från de där lymmlarna på telia som nu hävdar att jag skall betala dem över åttahundra spänn till! De är ju inte kloka, med tanke på att jag faktiskt knappt använt min mobil särskilt mycket. Graagh! Skulle kunna bita av en hel arm om någon så bara la den i min öppna käft - Ja så arg är jag.
Inget kan få mig på bra humör. Inget! Inte ens Bonde söker fru! ...Som gjorde ett riktigt tappert försök. Kommer förmodligen fastna i mina neddragna mungipor i all evighet. Ock ock vad jag är arg.

 

Möjligtvis du O mäktiga man: med ditt silverhår, skarpa käkar, stiliga veck i pannan och kritstrecksrandiga kostym.
Eller du din kvinnokarl med din  skäggstubb och blanka hår, smala läppar och grova händer,
För att inte tala om du med detta barnansikte som får mig på fall. Med harmlösa blå ögon, välformad mun, stilfulla drag och vitala manéer.

Kommentarer
Postat av: Felicia

men oj! usch för telia!!! x(



åhåå, mad men är typ finaste! och don! och roger är bara för stilig!!! haha, har du sett sex and the city-avsnittet där han dejtar carrie? det ser bara så fel ut xD

2010-11-24 @ 22:29:02
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com
Postat av: Felicia

haha, åh, jaa! pirater borde man ju göra :d haha, tack! jag är martin timmel look-a-like också vettu. jag satsar på att vara hans stand-in till våren! det går bra, behöver nog bara träna på skrattet mest. höahöahöahöah!

2010-11-24 @ 22:50:01
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com
Postat av: Anna

Hahah, "barnansikte", det lät ju skitsnyggt det.. hahha



... "det är barnet!!!!" hahahahha, gud, det var kul det

2010-11-25 @ 00:03:00
URL: http://typinte.blogspot.com
Postat av: Nina

jag tror det börjar bli dags för mig att köpa säsong ett av mad men! heheh

2010-11-25 @ 02:09:29
URL: http://ninaevonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0