Dansa Zumba Med Mig. Har Du Tid Och Pengar Köper Du Min Zumba

Ja. Nu är det ett faktum; Vårt internet fungerar som vanligt! Jag finner det tämligen häpnadsväckande så här efter att  praktiskt gett upp allt hopp. Undertecknat testamentet och beställt nejlikor. Nutidens fantastiska teknologi har åter gjort sig hemmastadd. Ty nu strålar solen igen och högtalarna andas evergreen från mitt spotify. De blå tonerna passar så perfekt. Röriga men samtidigt så genomtänkta. Själsligt mästerliga. Nu kan inget gå fel och skulle inget annat än vilja sitta kvar här framför msn, skype, facebook, bloggar - allt detta nätverk kan erbjuda. Men självklart ska det alltid vara något, jag har bestämt mig för att följa med mamma på Zumba!
Skrattar lite genant nu när jag tänker på det. Har alltid tyckt att reklamen på tvshop ,som  äcklat uppgjort häver ur sig hur snygg och smal man blir av deras dansvideos, alltid varit pinsam och smaklös. Liksom alla tvshopreklamer egentligen, ändå lyckas de alltid hålla kvar en. Där sitter man, grimarserande med fjärrkontrollen stadigt i handen, riktandes rakt mot tvn, och ändå kan man inte förmå sig att byta kanal. Det är som häxkonst. Glöm grannflickan och hennes kossa, Tvins reklamer måste innehålla någon form av svart magi!
Hur som helst, klockan tjugo noll noll står jag väl där med mina rullande höfter- som inte alls kan rulla men som gärna vill, tillsammans med en drös kvinnor några år äldre än mig. Det kommer bli intressant och jag ser verkligen fram emot lite variation i min jakt på god hälsa. Löpning och gymbesök behöver lite omväxling.

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas det går bra, antar att du är där nu när jag skriver :) Jag tycker att Zumba är helt okej, fast jag tror ju inte på reklamen direkt :P

2010-11-23 @ 20:43:10
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0