Idétorka

Så det är så här det känns. Att ha huvudet fullt av sågspån. Det är jobbigt. Det klias. Ser framför mig hur sågspånet tippar åt vänster när jag lägger huvudet på sned. Samma sak när jag lutar det åt höger. Kommer att tänka på den där fruktansvärt roliga historien. " Han där är snickare!" "Jasså? Hur vet du det?" " He sågs'pån". Hahaha! Ja. Den är alltid lika kul. Dock har jag, den annars så humoristiska Sofia tappat just idag, sin eh. rolighet. Är det ett ord?
Jag saknar intresse, fantasi och inspiration för att skriva något. Kände dock att jag inte kunde svika min blogg. Undrar dock vad som är bäst: Att låta den vara tills jag får någon form av motivation. Eller skriva meningslösa inlägg?
Nåväl ska byta om och pallra mig till jobbet. Där kanske jag kan finna svaret på meningen med livet!
....Eller inte...

 

Ack vad jag saknar min Midgårdsteatergrupp. Att spana på poliser, ha musiklekar (där jag självfallet briljerade, smyga iväg till kafeterian och köpa chokladbolle/godis/macka och sjunga falska stämmor var bara en av alla dåd i vårt händelseförlopp.

 

Den som gissar vilka djur vi ska föreställa vinner 1 kg sågspån.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahha, och mina egentillverkade koöron..



Du, ska du på Corris när det är Familjen???

2010-10-23 @ 15:27:06
URL: http://typinte.blogspot.com
Postat av: Nina

Skriv ointressanta inlägg, det gör jag! ch jag vill i alla fall att du uppdaterartrts ändå!



Är de apor..typ babianer?

2010-10-24 @ 16:24:28
URL: http://ninaevonnes.blogg.se/
Postat av: Aennil

Fin blogg tjejen! jag är säker på att din teatergrupp saknar dig också!



hmm jag tror att de på övre bilden ska föreställa zebror men den undre vet jag inte

2010-10-26 @ 16:14:20
URL: http://facebook.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0