Nöjd Material Girl med en outhärdlig finne

Godkväll!
Har den mest gigantiska irriterande finnen strax under min mun. Den skiner röd med all sin kraft, som en trotsig tonåring. För inte är den mogen inte. Så jag kan inget göra. Bedjande tittar jag på den. Suckar. Ber den lugna sig. Men den flämtar upphetsat, grinar ondskefullt och säger att det är rätt åt mig. Fast det inte är det. För jag har knappt slukat choklad på, jag vet inte hur länge.

 

Åh..vänta..hör jag ett bipljud som formar musik? Wehey! Levels på musikhjälpen nu! Brb. Måste dansa lite!

 

Så... I alla fall. Hade nog världens bästa tisdagskväll igår (som denna onsdagskväll knappt kommer i närheten ut av, bortsett från att jag kommer ha en fin skype-dejt klockan 21. Skype äger!). Fikade mig mättare än mätt i hemskt trevligt sällskap och drack glögg tills jag kände att toaletten kallade. Så när jag rullande kom hem igen hade min bror och mor skrotat vår gamla klumptv som klammrat sig fast i våra liv som den gedigna apparat den är, och ersatt den stackarn med en denna FANTASTISKA widescreen tv med 3D och hela köret! Vet inget om tum eller ngt, men den är helt otrolig! Klumpen ser fruktansvärt ynklig ut bredvid denna gudabenådade tv. Jag slängde mig i soffan. Greppade kontrollen. Lutade mig tillbaka. Njöt av denna gigantiska tvskärm som strålade mot mig i form av Scott Pilgrim vs. The World. Vet inte om det var tvn eller filmen- men den ägde. Jag är ingen TV-människa, men från och med nu kommer det att  förändras. Förstår inte att man kan finna så mycket kärlek till en eh...tekniskgrej...(Försökte febrilt komma på vad en tv är gjord av, men kom bara på sladdar?).

 

Nu måste jag plugga mer körteori. Alltså, jag säger bara en sak- DET BRÄNNS.
Puss och kram. Och glöm inte att önska en låt.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: M

Fiiina!!! Ställ in tv:n på Sin Nombre:) Dig kan man ju prata med i timmar kära du, tiden rinner iväg samtidigt som tankar strömmar! Härlig, på återseende hoppas jag:) måste typ tvinga sig själv att lägga på.. Så man inte typ stör dags rytmen haha! Sooooooofia! Ayawaska, du och jag hoppas ja i någon främlings indian hytta, långt in i Bolivias djungel eller i Andernas dalar! Eller en vandring kring saltöknen, om inte en livsfarlig cykeltur nedför världens farligaste väg utanför la Paz!!! Varför inte sträcka på sig vid Jesus staty uppe i Rio!!! Love, live life, proceed and progress! glädje spridare! Hoppas vi ses! kraaam! Portugisiska, omöjligt haha! M

2011-12-15 @ 06:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0