HEJ KÄNNER DU MIG?

Klädsel
Vad har du på dig idag: En typisk jag-behöver-inte-vara-snygg-outfit. En silkig tröja som varit mammas en gång i tiden, ett par löpartights och ett par gräsliga vita tubsockar som förmodligen är pappas.
Vad använder du just nu för skor: Alltså när jag befinner mig utomhus? Antingen ett par rosa kängor, ett par joggingskor eller svarta converse.
Favoritfärg på kläder: FÄRGGLATT! Ja okej idag är jag klädd helt i svart, men annars gillar jag färgen orange hemskt mycket. Fast nu vill jag ju färga håret rött, och då kanske det inte riktigt går hem.

Senaste person som
Sov i din säng: Tomas Ledin...i wish!
Du pratade med: Min mor fick nog sista ordet.
Du delade en drink med: Ehum..delade en cider med Emma, men det gills kanske inte.
Du gick på bio med: Linnea! Vi såg eh..En dag.
Du gick på stan med: Mor och bror. Om han är med bjuds det på fika. Är han inte med kanske jag kan tigga till mig ett tuggumi.
Skällde på dig: HIRO! Voff voff! höhö

Senaste
Låt du hörde: This one.
Film du såg: Måste varit Down to you. Alltså Freddie Prince Jr i den, behövs det sägas något mer?! (Ja ja det är en astöntig, amerikansk tonårsfilm från 90talets glansdagar med magtröjor, men ändå!) 
Mat du åt: Åt precis middag. Något jäkla kött jag kunde äta med händerna. Gött!
Kram: Säkert någon pensionär på jobbet. Jag är som en krammaskin.
Puss: Vadå "puss"? HÅNGEL!
Fest: Vissa var ju på G hela helgen.
Känslan: ÅNGEST- i caps ctrl+c 1000 gånger
Ilska: Ilska är ett starkt ord. Jag brukar bli jävligt förbaskad men det kan ju inte vara samma sak?
Resa: Helsingfors, där jag spenderade en helg förra månaden. O en sådan fin stad! Åk dit om du får chansen!
Glädje: Igår, för då var jag ganska populär på facebook. Blir helt upprymd då det plonkande ljudet av fbookchatten fångas av mina öron. 
Dröm: Är sämst på att minnas drömmar, bortsett från den gången jag kysste Jimmy Jansson och min syster skrämde livet ur mig då hon gömde sig i förrådet utklädd som Gene Simmons i Kiss- i drömmen då.
Boken du läste: Norrlands Akvavit. Just a sneak peak though!
Personen du träffade: Din mamma! Nä, okej det var min mamma.
Personen du pratade i telefon med: En kvinna från vakansförmedligen som kom med det glada beskedet att jag får jobba på fredag! YAY!
Personen du fick sms av: Fina fisken:)
Gången du åt en 7-eleven korv: Ofta man käkar korv på 7-eleven när det finns goda slangar på Statoil!
Gången du var utomhus: Har inte fått lov av Fritzl än :(...Nä okej det där var något tabu.
Gången du sov: Halv tolv till halv ett tog jag mig en välbehövd tupplur.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Vi äter tillsammans varje dag typ, fast nu är min far i Kalix.
Saken du köpte: Höll på att skriva godis, men det är ju ingen sak. Var säkert något onödigt skit från tradera.

Om dig
Namn: Hanna Sofia Ulrika Lindgren Cortés
Ålder: 20 
Smeknamn: Beror på vem jag umgås med. Min mamma kallar mig Tjoffá. Min pappa Fia Lotta. Katarina-systra mi säger Fiat. Mest populärt är väl Cortés, eller Cortézzz som några envetnas om. Sen finns även Soflin, Stortrean, Soph, Fritiof...
Syskon: Tre. Jessica, Katarina och Gabriel (skrivet i storleks..nej eh åldersordning).
Sysselsättning: Drömma om blivande resor, få ångest över att jag inte har tid eller råd att genomföra dem och jobba lite.
Bra egenskaper: Snygg? Sexig? Singel? EHEH. Nä okej, typ...social och trevlig, gör kanske den godaste falska potatisbakelsen i världen!
Dåliga egenskaper: Mitt heta, latino-temperament och att jag är hemskt lättmanipulerad. 
Linje/klass: Eh...så det här är för barn? Pinsamt det blev nu....
Hårfärg: Ljusbrunt, fast nu är det rödbrunt.

Ögonfärg: Ganska mörka.

Skostorlek: 36.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0