Inspiration - NOLL

Hej. Eller snarare Hejdå. Jag har inget vettigt att komma med, ingen bild att lägga upp. Idag och igår har jag varit helt slut. Låg som död på soffan i vardagsrummet igår eftermiddag efter att jag varit på körskolan och pluggat- första gången faktiskt. Kände mig oerhört duktig och blev barnsligt stolt över mig själv som slutligen pallrat dit. Fick 40 rätt av 71- underkänt såklart men med tanke på att jag inte pluggat teori på typ 9 månader blev jag imponerad över min förmåga att ta in denna kunskap. Men som sagt, ansträngande var det. Så jag snarkade ljudligt på soffan i tre timmar. Som utslagen. Orkade inte röra en muskel.

 

I alla fall, imorgon åker jag och mina familjemedlemmar ner till Stockholm. Min kusin Roxanna gifter sig- vilket kommer bli oerhört kul. Klä upp sig och sådär, dansa, äta tårta och konversera med släktingar. Oj oj. Känner dock ingen större entusiasm just nu över något. Men antar att det kommer bli trevligt...Så kommer inte tillbaka förrän på måndag. Tills dess:
Ha det gött och bli inte som jag när ni bli stora barn! Finn er färgstarka personlighet och le minst 89% av dagen.

Kommentarer
Postat av: :)

alla borde sträva o bli som dig sofia:) lika ljuvlig och härlig! sluta grämja dig nu och och ta dagen som den kommer! life's a risk carnal! borde se blood in blood out, lite latino=) alltid gott för själen=) ha de gott!

2011-09-01 @ 23:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0