Inte ett enda korvöre i fickan

Jag fick inga pengar i lön. Jag känner mig hemlös, alkoholiserad, heroinberoende, klamydiasmittad och kissnödig. Förstår inte att pengar ska ha en sådan jävla betydelse i mitt liv. Men tydligen.
Just nu sitter jag och tjurar och bryr mig inte ett dyft om att andra har det betydligt värre. Jag struntar i allt! För allt jag vill ha är ett par skor som går på över tusenlappen. Och min resa till Helsingfors. Samt andra blivande resor, studentbesparingar och pensionen.

 

Jag kommer sälja hela min garderob på tradera. Allt. ALLT! Jag lovar er.
Fan.

 

ps. Jo jag fick pengar i lön. Men inte den summan jag förväntat mig. Ja, ni får hötta med näven åt mig och kalla mig egennyttig. Men jag bryr mig inte! ds.

Kommentarer
Postat av: Malin

Pengar är ju tyvärr viktigare än man vill att de ska vara alltså..



Haha, jag var hos tandläkaren för ett år sen senast, men gången innan det var det nog 4 år sen sist :P Så jag gillar verkligen inte heller att betala :P Jag hade inte perfekta tänder direkt, flera början till hål, men det har jag haft länge utan att de blir värre, så jag får väl fortsätta sköta mig :P

2011-09-26 @ 21:50:36
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Maria

Nedrans pengar, att man ska behöva vara en sån matrealist fast man egentligen inte vill. Skyller på samhället. Typ.



Jag tror att om man inte fastnar för en artist direkt är det inget för en. Man kan inte tvinga sig att gilla något.

Just Melissa betyder grymt mycket för mig. Började lyssna på henne 2008 när jag åkte själv, ensam och rädd till Paris och hennes texter letade sig djupt in. Vet inte om de gjorde dagarna lättare men de fanns där som någon slags tröst kanske..

2011-09-26 @ 22:51:12
URL: http://mariaeleonor.blogg.se/
Postat av: carolina

Nehej då, jag känner som du. Även fast jag bara är en liten sketen tonåring till skillnad från vuxna. Men man vill väl alla ha mer och mer saker än vad man har råd till.

2011-09-27 @ 13:34:40
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0