Não Me Deixe Só

Jag fattar inte vad som är med mig. I fredags kändes det som jag vunnit på Keno men nu...ja jag vet inte. Det känns skumt. Jag är kanske schizofren när allt kommer omkring eftersom jag tydligen inte kan kontrollera mina sinnesstämningar. Är på vippen på att göra en sak, men precis i den stunden jag SKA göra det så bestämmer jag mig för att inte göra det och gör istället något helt annat som kanske egentligen är bättre än den grejen jag ville göra, även om denna sak inte heller är något vidare.
Ja, jag skriver sådär kryptiskt så att alla ska bli snurriga i huvudet.
Hur som helst är jag på tyck-synd-om-mig-humör vilket betyder att jag kommer tröstäta och kolla på någon dålig film, ska dock försöka att stå emot det och istället hitta en intressant bok att börja läsa nu när jag läst ut "Flickan som lekte med elden".


Min familj är lappskrivarnasfröjd. Vi kommunicerar kanske mer med lappar än muntliga konversationer. Ibland är det riktigt töntiga lappar, som idag fann jag denna på toalettkranen. Mamma informerar vilken dag det är, vilket är ooooerhört viktigt när det gäller att inte använda kranen. Sen är det ju bra att hon skriver en kort översättning till svenska ifall någon ickespansktalande skulle dyka upp denna tisdag för att använda vår toalett. (På spanska står det "öppna inte, eller anvånd kranen")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0