Mycke Ska Man Hör Innan Örona Ramel Å

Har precis duschat efter att ha haft en obehaglig doft som fastklistrad i näsan hela dagen. Så fort jag andades genom näsan var jag helt säker på att jag kände doften av det obehagliga, vilket gjorde att jag trodde mina kläder luktade det, maten jag åt samt parfymen som jag vilt sprutade över mig. Som ni säkert förstår var det på gränsen till en psykisk påfrestning, värre än att lyssna på Promoe när man har migrän.
Vanligtvis brukar jag duscha efter att jag tränat på söndagar, men denna gång blev det ingen träning (var för utmattad -eller snarare lat, efter att ha jobbat ett antal timmar) då jag duschar bort min egna illaluktande doft..jag föredrar faktiskt det hellre än -----doft.
Ja, doften är hemlig för jag tror alltför många skulle undvika mig resten av deras liv om jag avslöjade det.

Var hos Emma och chillade i lördags, oerhört länge sedan vi umgås allihop. Det var en ytterst trevlig kväll, och jag bevisade ännu engång att jag troligtvis har någon form av sjukdom, eftersom jag aldrig blir mätt. Åt säkert 11 portioner av tacogratängen med nachochips- utan att känna av det minsta av mättnad. Jag är helt seriös!
Största delen av kvällen spenderade vi med att skrämma upp varandra genom att berätta ruggiga händelser vi alla varit med om. Priset för läskigaste uppelvelse vann helt klart Nina. Det är nästan så att jag vill kolla under sängen bara jag tänker på det.
Det slutade med att vi alla var så skrämda så att vi nästan började att gråta! ..eh.okej överdrivet men jag höll Sanne i min lugnande famn ett tag.



Vi ser inte ut sådär (särskillt inte jag) eftersom vi gör fjortisposér. Jag är inte ens sådär brun.

 

 





 



 

- Nej jag är inget ego. Alla bilder är typ bara tagna på mig. Sen önskar jag att jag kunde ha ett sådant vitt leende, men ty- det är glass.





Sådärja! Nu ska jag öva mer på Oscar-talet jag skrivit.



Kommentarer
Postat av: fippe

SYNDARE

2009-09-07 @ 17:40:26
Postat av: Sofia

VADÅ? :(

2009-09-07 @ 19:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0