Le Premier Jour du Reste de Ta Vie

Jag har fått en ny favoritfilm. Är så oerhört glad över att vi äntligen fått träffas. Den har givit mig ett leende att ständigt bära med mig. Det kommer kanske inte alltid att synas på läpparna. Men det finns där inom mig. Vacker lik solsken på orörda knoppar. Den söta smaken av förälskelse.

 

ps. inte nog med att filmen var helt fantastisk så var bröderna i den några riktiga skatter, särskilt den yngre av dem. Bara ett litet plus sådär...Och ja, jag faller för gubbar -för till och med fadern fick mitt hjärta att fladdra till. Har det med att han talar franska eller är det tack vare hans attraktiva rynkor som jag dras till honom? ds.

 

 


Kommentarer
Postat av: Nina

JAG FICK DEN HÄÖR FILMEN I JULKLAPP! Toppen! då ska jag se den!

2010-12-28 @ 22:50:00
URL: http://ninaevonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0