Avslöjar 10 Pinsamma Saker Angående Jag & Musik

1. Jag tycker Bruno Mars typ är söt/snygg (Bara att jag vet hans utseende, eller ens vem han är, är även det pinsamt).
2. Tove Styrkes (en tjej jag minst sagt föraktar) Million Pieces är oerhört svängig och får mig att vilja hoppa upp och ner i någon form av dans.
3. Jag kan sjunga med i varje textrad till Darins Lovekiller (Ja, p3 har sina nackdelar).
4. Har sparat Spotifys Digster Topp 30 bland mina spelningslistor.
5. Blir alltid lika besviken på mig själv över att jag kan hela Teenage Dream med Katy Perry,  u t o m andra versen.
6. Häromdagen flyttade jag mig inte från tvskärmen när vh1 top chart visade videos med ja, Usher, Lady Gaga, Bruno Mars, Taio Cruz, Enrique Iglesias, Rihanna och annat trams...
7. Längtar tills jag får höra Rihannas Only Girl på dansgolvet.
8. Hade Love the way you lie på hjärnan hela dagen igår.
9. När Gabriel satte på Flo Rida's Club can't handle me vid köksbordet skällde jag först lite lamt på honom, men sedan brast även jag ut i "sång".
10. Pitbulls lationengelska gör mig något knäsvag.

 

MEN DETTA STANNAR MELLAN OSS!


Kommentarer
Postat av: Frida S

3. Jag kan sjunga med i varje textrad till Darins Lovekiller (Ja, p3 har sina nackdelar).



haha samma för mig, den är ju sjukt bra.. hehe faktiskt

2010-10-05 @ 14:25:20
Postat av: yo

tur att nån har lika pinsam relation till musik som jag!

2010-10-05 @ 17:40:29
Postat av: Nina

Darins lovekiller bör du skämmas över. "ordet" lovekiller är den mesigaste och töntigaste jag någnsin hört, men när det efterföljs av "you're a murderer" är det om möjligt, ännu mer oumbärligt. P3 måste stängas ned tills de slutar spela den låten! PUNKT

2010-10-05 @ 22:49:52
URL: http://ninaevonnes.blogg.se/
Postat av: frida

tyst nina lovekiller är bra

2010-10-07 @ 14:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0