Jag Vill Också Vara Med I Fredagsflörten!

Eller vore det fruktansvärt pinsamt? Socialt självmord? Desperat? På gränsen till vanvett? Slutet för alla blivande umgängen? Skulle folk fly landet så fort de hört talas om vad jag gjort? Åh nej! Där är hon SOFIA, som var med i FREDAGSFLÖRTEN i P3, jag menar hur galen får man bli?? Shit, hon kollar hitåt! Spring! Skulle jag vara värre än pesten, malaria eller till och med aids?

 

Och ändå. Det pirrar i mig när jag tänker på att  t r e  killar skulle lägga alla pinsamheter på hyllan och ringa in till radion   b a r a   för att prata med mig. Strunta i alla tusentalspersoner som lyssnar när de blir utfrågade till max. B a r a  för att få någon minuts samtalstid med m i g . Det är nästan romantiskt. Och hur roligt som helst. Bara få tre mysiga killar sådär på beställning. Killar som helt öppet visar att de är intresserade. Oh så spännande!

 

För ärligt talat kan jag bli lite irriterad på de där tråkiga tjejerna som är med. De som säger "vet inte" och verkar helt obrydda. Eller skrattar sådär fånigt nervöst och ställer töntiga frågor som "om du hamnade på en öde ö, vad skulle du ta med dig?"- Jag menar, VEM bryr sig om vad någon tar med sig på en Ö?   Och ändå får de supercharmiga killar som det riktiga hörs att de är snygga. Jag vill skapa lite rättvisa! Hej jag är askul. Något galen. Och låter mig förudmjukas så här på radion. Säger inte det allt? Åh vad jag vill vara med. Myspys program hur som helst. Som romantiska komedier, fast på radion.

 

Eller? Nej. Jag skulle aldrig få ett jobb. Inte ens en anställningsintervju.

 

Efter en härlig löprunda sitter kaviar som ett smäck. Underbart. Självklart nöjde jag mig inte med en smörgås. Nej. Jag är vad jag äter, Kaviar och tre limpor. Och så Fredagsflörten på det. Arbete- här kommer jag med stormsteg.

Kommentarer
Postat av: Felicia

hahaha, fredagsflörten är så himla kul! :D jag hörde när de presenterade hon hårdrockstjejen som skulle vara idag, haha, hon verkar ju lagomt speciell! x) tatuerade "bajs" på foten med bandet kiss-textsnitt, för det var ju "roligare" HAHA. hörde inte idag dock, var det bra? :D



sv: tacktacktack! vad söt du är! :) haha, jaa, biggest looser vore nåt, fiffigt ;) min mamma började skratta när jag visade henne bilden, och sa "åååh, den är ju jätterolig! kan jag inte få rama in den?? jag behöver en tavla till i vardagsrummet!!!" haha, jahaaa! x))

2010-10-08 @ 18:06:20
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com
Postat av: Malin

Svar: tack snälla! Jag är helt kär i den blommiga toppen faktiskt :) Bara blommor kanske är att ta i, haha. Men jag har ett blommigt linne som jag fullkomligt älskar också, så du har nog en poäng ;)



Haha, klart du ska vara med i fredagsflörten ;P

2010-10-08 @ 20:31:42
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men alltså det är ju ingen som vet att det är du. Jag var med en gång, alltså ringde in "på" en kille som var veckans singel. De vet ju bara att jag heter Sofia, inte efternamn. Så du behöver inte oroa dig för jobb ;)

2011-01-07 @ 15:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0