Nu Är Jag En Tradera Säljare!

Ledsen att jag ännu en gång lämnat bloggen åt sidan. Men ni förstår, att det är jobbigt att inte kunna uttrycka sig i text till den mån att folk blir intresserade, utan några bilder. Min kamera är klar, tydligen i gott skick, frisk och kry med en fungerande blixt. Men dagen jag åker till Media Markt för att hämta ut den tillfrisknade skönheten har de "stängt för inventering" och inte öppet förrän..ja gud minns när det var. Så där stod jag, framför deras glasportar med slokande axlar. Och med en längtansfull blick in i det stora medievaruhuset vände jag mig skamset om och traskade tillbaka till bilen.
Hemskt.
Något som däremot inte alls är hemskt är att jag faktiskt fått mina tre annonser  s å l d a  på tradera! Mina böner är besvarade! Någon vill ha de kläder som jag låtit ligga orörda i byrålådan. Det är knappt så jag förstår detta. Visserligen till ett pris som inte når riktigt hälften av det jag betalade en gång i tiden. Men det är bagateller. Huvudsaken är att de kanske sprider lycka åt någon annan.
Stackars, stackars fina kläder som jag inte gett den uppskattning de egentligen förtjänat. Nu får ni ett nytt liv. God bless you!

Kommentarer
Postat av: Malin

Yeah! Roligt att du fick lite grejer sålda, det är riktigt kul, även om det inte alltid ger några stora summor direkt ;P

2010-09-08 @ 17:56:10
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0