Egentligen är det här inte bra humor alls, men jag gapskrattar ändå

MAD AVSLÖJAR
CHATTARNA

 


Hoho jaja. Mad är ungefär lika kul som att lyssna på P3 populär då Mårten Andersson medverkar i Återvinningsintervjun och berättar något melodramatiskt om alla hemska saker folk kallat honom och hans proffesion som komiker. Något som jag känner mig skyldig till där jag hängde på samma beachparty som honom på Koh Chang i Thailand (oooh Sofia hänger på B-kändis partyn!). Och i stunden han kommer fram till mig säger jag "Jag har aldrig tyckt att du är rolig".  Ynkligt svarar han "Jasså...Men alla tycker olika". Fast det stämmer ju inte, eftersom jag inte känner till, eller hört  n å g o n  tycka att han är vistig- alls.

Kommentarer
Postat av: Maria

:) det är verkligen speciellt att bo och plugga i en studentstad, det tycker jag att du ska göra en dag! (och välja linköping då såklart:) ).



Aha, vad spännande! Så det blir jobb nu och sen till våren flytt dit då? Med vem ska du flytta?

2011-08-28 @ 15:06:47
URL: http://mariaeleonor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0