Ska bara tvär he in de här i garderoben

ÄNTLIGEN! Ett par converse ska åter bekläda mina fötter, så som jag saknat dessa mainstream skor! Har tidigare haft två par, men de bådas öde slutade olyckligt. Sulorna lossnade. Sömmar revs upp. Jag älskade dem för mycket helt enkelt.

 

Men nu efter några bud på tradera vann jag slutligen dessa svarta skinnconverse för ett helt okej pris på tre hundra kronor. Vi ska bli longboard-partners! Har ju endast använt flipflops sedan jag drog, vilket är mycket farliga skodon då man vill glida runt på en bräda. I alla fall för nybörjare som jag.

 

Please Mr Postman kommer bli mitt dagliga soundtrack.

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Oh, vilka snyggingar!

2011-08-03 @ 21:14:35
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Felicia

vilken kap :D åh, jag gillar skinnconversen, fast kanske de vita ännu lite mer :p men lite saftigt pris brukar det ju vara nypris! nej, tacka vet jag tradera! man kan u ha en sån fantastisk tur ibland, häromdagen vann jag min favoritcd av mitt favoritband för 25 kr inkl frakt! göttgött! :D

2011-08-05 @ 11:42:36
URL: http://feliciadavidsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0