I heart Posten

Har i hela mitt liv trott att Simmarna i The Sims nobbat mig med en usel och fullt genomskådlig lögn när jag ringt dem för att höra om de kanske vill träffas och spela biljard eller bada jacuzzi och de svarat "Jag tror brevbäraren kommer över på middag!" och sedan lagt på. Men nu, nu vet jag att brevbäraren faktiskt kom över på middag. För vem skulle kunna neka ett sådant angenämt och högtidligt besök? Att få ha äran att självaste Brevbäraren skall komma över på en bit mat! Viktigare personer får man leta efter! Glöm vår värdelöse monark och Zorro! Aldrig någonsin har Brevbäraren varit större i mina ögon.

 

Mamma kom precis hem, med en massa kassar från Ica fyllda av kött - barbariska som vi är (Meat is not murder- its FOOD!) samt dagens POST. Så som jag fånlog när hon räckte mig ett paket med massa töntig text på ("clothes to fall in love with passion for fashion"..makes sence?) samt ett vitt kuvert adresserad i mitt namn bakom såndär plast.

 

Kuvertet innehåller min ytterst konfidentiella eventuella framtid.
Paketet innehöll dessa skor signerade Cheap Monday:

 

free gif maker

 

Absolut älskar dem.
Mammas yttrande gällande skorna "Oj vilka snygga! Förut var det bara handikappade som gick i sådana där skor."
Okej...?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0