Salt, Tequila, Citron

Uppryckt!
Allt är glömt och solen strålar mot mig ännu en gång.
Igår var en toppenkväll. Robin måtte haft en av de bästa födelsedagarna ever! Det är såklart Sofia Cortés som ska få in alla på 20-års ställena, måste ha något att göra med min fantastiska charm.
- Hej ärdetartonårsgränshär..eller nej! Jag menar, vad är åldersgränsen här..ikväll..?
Vakten föll som käglorna i bowlinghallen på Mariedal.
Kvällen flöt på och jag hoppas jag inte gjorde av med allt för mycket pengar. Nu ska jag inte slösa på en hel vecka har jag bestämt! Pengar växer inte på träd, och vill jag resa så betyder det SPARA.
Dock blev jag lite väääl lullig och lite väl pinsam när träffade Filip och Vera vid bussen. Jag slog mig själv på kinderna för att rycka upp mig...vilket inte heller är normalt beteende.
Föresten var det helt otroligt att jag hann med bussen! Jag hängde  nämligen vid baren på tok för länge  där jag blev bjuden på hallondrink samt snackade tatueringar, tillslut slog det mig  att jag hade en buss att passa. Så när jag kollade på mobilen för att uppdatera min tid hade jag missat bussen med fem minuter. Dock blev jag inte allt för förkrossad utan ringde en vän jag hade träffat på stan tidigare som skulle på bio. Till min förvånade tur sa hon att hon väntade på bussen som hade fått punktering, så den hade inte kommit än.
Snacka om tur i oturen.
It was a sign!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0