Ååååååååååh SOPA!

Jag är trött som attsiken! Känner mig heeeeelt slut, känns som jag sprungit till Norge och tillbaka fem och en halv gång. Ändå så har jag bara spelat fotboll. Och nej! Detta tyder inte på att jag har dålig kondition, nej utan bara på att det varit en ansträngande dag. Sen har jag ingen röst längre, har skrikit som nå himla,,,eh,,,skrikmaskin!
Det var hur som helst en utomordentligt god dag! Så den här slutheten jag har just nu är helt klart värt det. Visserligen är jag fortfarande förbannad på de jäkla musikarna (lag två) som vi förlorade mot! Om vi bara hade hållt ut i en minut till mot detta toppade lag endast bestående av 32746 killar och EN tjej, så hade de aldrig gjort mål och VI ARENA lag 2 hade gått vidare! Men det är såklart för mycket begärt. Annars mosade vi Bild med 3-0 samt krossade Media med 2-1.
 =JÄKLIGT BRA DVS.
I'm proud over my team... Känner dock att jag inte kommer vara så jätteomtyckt imorgon på skolan, eller så kommer jag ha en väldans stor respekt. Alla kommer nämligen vara rädd/arg på mig efter allt fult jag skrikti. Jag är ingen god supporter och ingen god spelare, eftersom jag alltid vill klämma in fem svordommar i varje mening,
Men ja.. jag har dock jäkligt kul medan jag håller på... Så jag förstår inte varför de jäkla musikarna (ÄNNU EN GÅNG) skulle vinna Cheerleading grejjset bara för att de hade nå jävla trummor att bomma på, medan vi i ARENA använde våra egna röster för att komma med underbara hejjarramsor (och fula ord från min sida).
Grattis till SMMM hur som helst.. och ja Arena Natur med.. fast de glömde man bort eftersom all uppmärksamhet gick till samma person om och om igen. "Redan en LEGEND".  Det var verkligen en upplevelse att se dem hålla i den fett stora pokalen. Kändes som rena rama VM finalen.
Nåväl....nästa år... Nästa år....
(tänk att det är MAD i Gadget som säger det där)

Så det var mitt sista inlägg för veckan- åker nämligen till Karlstad imorgon och kommer knappast ha tid för bloggelibloggskrivande. Så kära läsare.. HÅLL UT!  Ni kan klara det..trots att jag vet att det kommer vara jäkligt svårt.
Nu ska jag gå och äta lite godis...JA FILIP, FÖRLÅT MEN JAG MÅSTE! JAG KÄNNER SUGET!


Kommentarer
Postat av: emma

haha det var ju nästan snygg bild ;p haha men kul var det

2009-06-06 @ 17:45:31
Postat av: Anonym

WOW DRICKER DU ALKOHOL? SÅ HIMLA KOOLT LIXOM

2009-06-08 @ 17:21:08
Postat av: Lina

okej äre bara jag som tycker du liknar en påfågel som nyss skitit på sig?

2009-06-08 @ 17:25:13
Postat av: Anonym

JA JAG VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄT AZZZÅÅÅH NICE att du la märke till deeeet :D <3 puzz påreeey

Jo jag håller med dig. fast jag ser mer ut som en gam som skitit på sig :(

2009-06-08 @ 21:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0