Världens Bästa Låtar?

Mjaa..det tvivlar jag verkligen på.
Håller med Katrin om att låtvalen hängde löst ikväll. The show must go on, With a little bit of help from my friends och In the ghetto för all del, men sen då?
Dock är ju idol fortfarande idol, så vad kan man förvänta sig.

Jag måste verkligen sluta kolla på det här blahablahaet för varje gång vi stänger av tvn efter kvällens program sitter jag kvar i fotöljen, kollar mot den svarta skärmen och känner mig arg.
Antingen för att den person jag ville skulle stanna blev utröstad, eller att juryn gillat fel person, eller att alla sjöng falskt eller något annat som egentligen inte är värt 5 öre på denna stora jord -där vi har andra, mycket  värre , problem att tänka på.
Ändå så sitter jag där nästa fredag. Förväntansfull. Glad. Laddad. För att senare känna motsatsen. Jag tror att jag älskar idol men egentligen älskar jag nog bara tanken av det.
Varför låter jag detta fortsätta?


Kommentarer
Postat av: emilia widerström

usch, jag gillar verkligen inte hon katrin zytomierska eller vad fan hon heter:P

2009-11-11 @ 03:30:27
URL: http://emiliawiderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0