Efter Att Man Skickat Iväg Ett Ondskefullt SMS Ska Man, VADÅ?

Har just insett att jag skickat iväg ett väldigt väldigt elakt sms. Ett sms där jag låter som Draco Malfoys ännu drygare tvillingsyster som hånfullt ler när hon drar småflickor i håret och stöddigt kaxar mot läraren då denna försöker säga ifrån. En tjej som grimarserar och räcker ut tungan till övriga då hon får uppmärksamheten. Eller skrattar det galna-proffesor-med-blixt-i-bakgrunden-skrattet då någon skadar sig framför hennes ögon. En tjej som härmas, nyps, snor bokmärken, tar fart och krockar in i en med radiobilen och därefter fnittrar ondskefullt, säger "Blev du ledsen nu?" med en gaggig röst när man faktiskt blivit ledsen, snabbt roffar åt sig den största bullen och triumferande visar upp den för övriga fikaätare med mycket små bullar, lägger krokben, slänger tuggumi i håret, skvallrar, blåser ut korthuset när man precis ska lägga på de sista två korten, envist står fast vid att tärningen visade sex och inte fem för att sedan hamna på normalmstorg och köpa den, busringer och i stunden den på andra sidan svarar slänger över luren till en, säger "det var hon" och ler oskyldigt, kommer tillbaka med din Barbie som hon klippt håret på och säger "Hon är mycket finare nu!", smörar, frågar chans på den fulaste killen åt dig- fast du inte vill, skriker gällt, säger att ni är bästisar bara för att få rida din häst och skickar iväg föraktfulla sms till personer som inte förtjänar att bli behandlade så.

Vad gör jag nu? Jag vill inte vara denna flicka, denna motsats till Junibackens lilla Madick.
Kan man skriva ett nytt (har inte fått något svar) i stil med "Hehe, förlåt för att jag lät så ond och dryg tidigare. Jag hade pms"? , fast nu hade man inte det men en vit lögn hit eller dit.
Det svåra med det här är att det är till en kille, en kille som du precis lärt känna om vi säger så.


Om jag vore en låt så hade jag varit denna:


Kommentarer
Postat av: Ellie

sv: äh man ska göra det man vill ha :) Blir säkert jättefint :)

2010-02-21 @ 21:38:51
URL: http://myrslokens.blogg.se/
Postat av: Malin

Det fixar sig säkert. Du kanske hade en anledning att vara elak?



Ja, Timotej var väldigt pinsamma, jag skämdes väldigt mycket när jag såg dem. Och hörde den vackra sången, heh.

2010-02-21 @ 21:54:48
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jodå, den är true blood-inspirerad... Kanske bor en liten vampyr inom mig - helt fixerad :))



Haft en bra helg då? ;D

2010-02-22 @ 10:08:16
URL: http://linnealiebig.blogg.se/
Postat av: Felicia

HAHA! Jag skulle satsa på att skicka inlägget. Så går ångern verkligen fram.



Usch, ja jag skäms. Det är en av de pinigaste grejerna att jag aldrig sett star wars. Men ibland brukar jag låtsas att jag gjort det i konversationer. NEJNEJNEJ! Så gör man inte.

2010-02-22 @ 13:49:18
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0