Bangkok. Jag Drunknar I Denna Meteropol

Har skrivit ett inlagg pa resedagboken. Ni som vill far hemskt garna skriva upp er pa mejllistan sa far ni ett fint brev nar jag uppdaterat den. Kanns som att jag bara vill skriva har nar jag har nagra fina bilder att komma med.
Kan dock saga att Bangkok verkligen slukar mig med hull och har. Overallt. Manniskor. Manniskor och bilar. Jag kanner mig hemskt liten. Men det ar jag ju ocksa. Men jag gor allt for att kravla mig upp. Till att, atminstone, komma mig fram. Jag njuter dock. Det har ar. Overkligt.

Kommentarer
Postat av: ana

hola hijita ,espero que tengas una buena estadia en Thailand , seria bueno que nos comunicaramos un poco mas seguido ,para saber de ti , y lee tu hotmail y demas mensajes por el facebook , que planes tienes ? el Rodrigo te puede ayudar con el telefono ,te dejo su numero en el FB. todos te mandan saludos de mi trabajo cuidate mucho , besitos tu mamá

2011-01-05 @ 20:36:04
Postat av: Nina

Glad att veta att du fortfarande lever, det är ett stort +! Ett stort minus är dock att jag inte kan se något inlägg på din resedagbok...:(

2011-01-05 @ 23:30:59
Postat av: Anna

Sofilofi! Jag har mejlat dig. På sofiakiller-adressen alltså. Ifall du inte kollar den så ofta så skriver jag det här för säkerhetsskull.

2011-01-06 @ 16:09:16
URL: http://typinte.blogspot.com
Postat av: BEHINDYOU | Amanda Rönnqvist

Följa varandra via bloglovin? :-)

2011-03-14 @ 20:32:04
URL: http://behindyou.devote.se/
Postat av: felicia

Hej! Lever du? Du är saknad!

2011-05-11 @ 21:27:16
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0