HEJ!

Jag är tillbaka!

 

Som ni har väntat! Vankat av och an i hopp om ett livstecken- och här har ni mig! I egen hög person! (Jag måste sluta göra utropstecken). Bara sådär jättetrött, men annars känns läget stabilt. Har suttit på en buss i sådär tio timmar, så ni förstår kanske. Tycker dock inte alls långa bussresor är så hemska som alla verkar fasa över. Jag menar; Man får trycka i sig hur mycket godis som helst utan att verka glupsk. Man slipper röra på sig. Det är okej att grymta till när någon "granne" gör något som stör- som att tända lampan eller ständigt kila in på toaletten. Man får sova och ha det ghött och så kan man snacka lite skit med personen bredvid - om den verkar reko det vill säga. MYSIGT!

 

Jag växlade mellan att dricka min ramlösa granatäpple, läsa min underbara bok Är det någon där- som får mig att gurgla av skratt, sova och smaska marabourader. Så inte klagade jag inte.

 

Är dock för trött för att i nuläget gå in på detaljer om min resa i landet i öst. Det kommer imorgon. Snarkar nästan redan. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anna

2011-10-06 @ 15:19:16
URL: http://ty
Postat av: Anna

Ja, lyckad kommentar där uppe..

Det jag skulle säga var att min, Ninas och Carolines mardrömsbussresor under nyår var inte att leka med! INTE MYSIGT ALLS! Och jag var åksjuk. Skulle inte kunnat läsa nåt för 5 öre :(

2011-10-06 @ 15:20:47
URL: http://typinte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0