NYTÄNKANDE, INTELLIGENTA SOFIA

Alltså är jag smartast eller vad? Klipsk! Sådant snille! Bara, så helt outgrundligt klok och begåvad! Ursäkta narcissismen men jag är så överväldigad över min revolutionerande upptäckt! Eller upptäckt och upptäckt...snarare skapande idé! Som jag nu vill dela med mig, eftersom jag känner för att vara snäll idag (samt i hopp om att någon ska nominera mig till Svenska Hjältar 2012!),

 

Vem blir inte rent av förbaskad som simpel dödlig människa utan Spotify Premium, då man måste tvingas lyssna på den ena reklamen efter den andra i samband med sin favoritmusik? Det förstör ju själva njutningen att behöva uthärda en minuts skitsnack för att något extremt töntigt "rock band" vill promota sina Pink covers! Så, därför, likt Newton där han satt under äppelträdet, kom jag på (utan att få något äpple i huvudet dock) att:

 

Om jag har uppe en spelingslista på Grooveshark samtidigt som jag lyssnar på Spotify,  slår jag bara över dit då den nedrans reklamen börjar. Sänker volymen så mycket som imbecillerna tillåter innan programmet pausas och låter allt babbel om att jag borde- haft -Spotify -Premium -så- jag- slipper -all -reklam,  drunkna under ljudet av...TOVE STYRKE.

 

 

Hon är inte okej! JAG VET!.Men hon har förhäxat mig med en form av hatkärlek!! Jag stör mig fruktansvärt på henne som person, men på någotvis (tack vare p3- de lymlarna!) kan jag inte låta bli att svänga med armarna när hon spelas. Fan...


Kommentarer
Postat av: Karin

>Haha, sånt är så lustigt! Jag ser typ alltid likheter med folk på tv och folk jag känner. Också blir det så jobbigt om man inte kommer på vem det är någon är lik.

2011-10-10 @ 21:37:36
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/
Postat av: spiderchick

eh... har jag skrivit någonstans att jag enbart är sur på Juholt??? Jag skrev om honom just precis igår för att jag läste om allt i tidningar, såg på nyheterna och blev upprörd.



Människor som över lag tjänar astronomiska summor pengar och sedan inte ens pallar göra rätt för sig retar upp mig ngt otroligt. Juholt är varken den första eller den sista politiker/statstjänsteman/MÄNNISKA som gör fel.



Bara för att man skriver om en speciell incident, måste man då skriva om alla? Dra upp hela historien i ämnet? Näeeee...



Sen är det så här att det FRITT att tycka. Det är FRITT att ha känslor och åsikter om saker även om man inte utbildad inom politik eller arbetar med det. I min värld kallas det demokrati.



Och nej jag är icke arg på dig och hoppas inte du uppfattar min kommentar som otrevlig. Jag bara svarar min åsikt, men det kan bli knas över nätet i text :-)



kram :-)



/S



2011-10-11 @ 15:39:43
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: sofia

lol

2011-10-11 @ 17:04:55
Postat av: kung

hej sofia! är så otroligt va härlig du är! skulle man inte träffat dig skulle man trott att du inte var på riktigt! men när man väl gjort de, förstår man vilken härlig människa som skulle ge sådana förbaskade skämt och sanning, samtidigt ge ett gott flin under hela tiden! pussas

2011-10-11 @ 21:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0