Oväntad, oöverträfflig onsdag

Tja burkar och kålrötter!
Helt plötsligt känns livet ganska bra. Trots det faktum att jag svikit en vän och att jag börjat bita på naglarna igen. Jag har nämligen insett att mina ekonomiskaproblem egentligen inte alls är problem. Det är Bonde söker fru på fyran idag klockan tjugo. Ett par skor från Nelly är på ingång och de där tio kilona jag gått upp under resan har sjunkit till mer än hälften.

 

All denna välgång hänger dock på ett mejl, som jag hoppas kommer anlända mycket snart. Och när det väl har kommit så är möjligheterna om en mycket ljus, lycklig och spännande framtid, ganska stora. Sitter därför som på nålar och spanar min inkorg på hotmail stup i kvarten.

 

Idag bakade jag filmuffins på jobbet. De blev så hemskt goda att jag ska göra dem hemma någon dag när jag har tid övers (typ ganska ofta). Vi doppade kanske teskedarna några gånger för ofta i bunken med den ljuvligt krämiga smeten, sådär ofta att man var tvungen att trycka ner den färdiggräddade muffin(sen??) i halsen och sedan svälja hårt. Mitt hår blev kallad Älgbrunt och det skrattades en massa.
Förstår inte att simpla vardagar kan vara så sorglöst fina ibland.

 

 

En gigantisk bild på moster Sofia och lille frank. Fniss...

(MOSTER inte MONSTER)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0