Sovmorgon. Fläta. Bleknat munsår. The office. GRÖT. Livet leker med andra ord.

Hejsan!

...skrev jag en gång i ett worddokument - men var tvungen att ändra till Hej! eftersom "uttycket kan ses som för vardagligt".

 

Börjar jobba klockan fyra. Oerhört skönt med sovmorgon och bara susa runt i ett tomt hus i bara strumplästen (fast utan strumpor), sjunga högt och falsk till randomsånger som Eternal Flame, som man aldrig lyssnar på men som man alltid kan hela texten utantill- utan att någon behöver lida. Har duschat efter dagens promenad och ska nu njuta av några The office avsnitt. Vet att jag skulle gå emot majoriteten och se den brittiska versionen- orginalet det vill säga, men hittade inte första säsongen annat än på Åhléns för 299 kronor... Så den amerikanska versionen får duga, och hittills är jag så nöjd så nöjd.

 

Jim: Not much what's up with you?
Pam: Oh, I can not believe I fell for that. [laughing] Oh, my God.
Michael: Ah, ah, ah, what? What? Where's the funny? Give it to me.
Jim: Umm, is it me or does it smell like up-dog in here?
Michael: What's up-dog?
Jim: Nothin' much what's up with you?
Michael: Oh, oh, wow! I walked right into that. Oh, that's brilliant!

 

Michael: Dwight! Hey is it me or does this place smell like up-dog?
Dwight: What's up-dog?
Michael: Gotcha! [laughing] Oh, God. [low] Crap! Nothin' how ya doing?
Dwight: Good. How are you doing?
Jim: [mouthing] So close.
Michael: [low] Damn it.

 

HAHAHAH ååh...det är precis min humor. Så, klockrent!

Nähää okej, du förstår inte det roliga. Men skulle du också ha sett avsnittet hade även du kissat på dig av skratt!

 

 

 

 

 

Och mitt bland bomblarm, Juholtshetsen och skuldkrisen i europa kommer jag med en god nyhet; Mitt munsår har börjat försvinna!!! Tacka helgonen och moder jord! Ska gå och fira med lite gröt nu. Seya!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är typ den ända jag vet som också gillar The Office! Åh jag älskar det, det är exakt min humor också:) Du har många underbara säsonger framför dig:)

2011-10-15 @ 14:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0