Helgen tackar för sig och säger Godnatt

God kväll! Eller, inom en mycket snar framtid: Godnatt!

Helgen har varit varierad. Den har gått från lugn och sansad till skrikande vital och galen. Ilsket sorgsen till nervöst generad. Lat till flink. Dag till natt and so on.

 

Just nu ligger jag ihopkuren under mitt duntäcke. Trött från huvudknoppen till tårna och längtar, längtar hemskt mycket, tills dess jag har publicerat detta inlägg och kan sussa sött. Imorgon är jag ledig efter tre helgdagars handlingskraftigt arbete, härligheter!... Även om just lediga dagar för mig innebär att läsa körteoriboken tills ögonen blöder.

 

 

I fredags jobbade jag konstant hela dagen. Igår jobbade jag hela dagen men spenderade de sista timmarna av dygnet samt den unga söndagen med min kära vän Anna. Jag drack äckligt smultronvin och frossade i hennes mors fantastiska baktalanger och sedan gick vi ut på Scharinska där det var fullt ös och jag var typ den enda tjejen med högklackat men den enda utan lösögonfransar. Så idag, traskade jag hem från en tidig buss i en relativ nyvaken sol och begav mig sedan småhängig till jobbet. Och där stannade jag tills typ nu.

 

 

Ja, det där var min helg. Och det här ett helt meningslöst inlägg. Avslutningsvis kan jag ju bara tillägga att jag tycker det är aktningsvärt av tv4 att ha med en lesbisk i Bonde söker fru. Ska detta bli starten för ett HEJDÅ HETERONORM? Man kan ju hålla tummarna. Frågan är ju bara den varför det skulle ta så djädrans lång tid innan någon kanal alls skulle ta initiativet med lite homosexualitet på tvtid - och då snackar vi inte Fab 5 och Tila Tequila, utan vardagsmänniskor. Och måste säga att jag vämtar spänt på om tv4 till och med kommer sända Johannas eventuella kyssar? Oj oj oj vilken snackis!

 

 

 

 

 

 

Ungefär så här ser jag ut hos tandläkaren- fast lite mer plågat uttryck kanske. Jag och Anna lekte med webcamen och tog en massa, ja för många, bilder (denna snodde jag från bloggen hennes). Tänk så lätt det är för tjugoåringar att roa sig!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

FATTAR inte hur du orkade jobba igår!! Jag sov till elva! Shit asså..

2011-09-26 @ 10:02:52
URL: http://typinte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0