Smöret Från Lund

Vaknade idag klockan tio av att Gabbumonen kom in i mitt rum. Jag gav ifrån mig ett konstigt mörkt läte som lät som "Wfffffaaa?". Han verkade förstå vad jag menade och sa att jobbet var i telefon. Precis då la jag märkte till telefonen han höll i sin hand. Generat svarade jag med min mest klarvakna röst jag kunde, men tyvärr så undgick det ej att jag var nyvaken.
Hur som helst tackade jag Ja till att jobba både lördag och söndag. Galet kanske ni tycker. Men jag blev uppriktigt glad och som sagt behöver jag alla pengar jag kan få, eller ja...tjäna in.
Så jag ställer klockan på halv sju så jag hinner cykla de 20 minuterna för att börja jobba halv åtta.
Lätt som en blomkålsomelett! ...Om man räknar bort att jag ska ut ikväll på den legendariska Sommardroskan som jag faktiskt inte har besökt denna sommar. Men det ska nog gå bra, jag har vilat hela dagen så jag har samlat all energi!
Har legat i solen och "stekt" med de gigantiska hörlurana som jag då lyssnat på P3 med.
För alla er som gjort samma sak , missade såklart inte att Måns Zelmerlöw var på P3-musik idag vid ett. Det var en hel timma med låtar som han hade valt.
Det var helt fantastiskt och jag fick tillbaka min förälske till denne charmerande skåning. Låg där i solen och bara log, sjöng med i de oerhört bra låtar han valt, och tänkte tillbaka på den tiden då jag var upp över öronen kär i honom då han var med i idol. Om hur jag grät när han åkt ut, en ynka femteplats, och jag som röstat hela fem gånger den kvällen!
Insåg att han helt klart var mannen i mitt liv och att musiken han älskar är ypperligt likt min egen.
Dock så hade han en låt på slutet som han sa var "min och flickvännens". Då slog det mig att han inte är tillgänglig och att jag troligtvis inte har mer än 68% chans att gifta mig med honom.
Här kan ni lyssna på honom. Men ladies (and guys) He's mine, och hans musik också.




Kommentarer
Postat av: Anna

Och jag har träffat Måns irl, tja la la la laaa

2009-08-08 @ 21:50:13
Postat av: Zelmersoff

ääääääääääääääääääääääääääähhhhh......när jag träffar honom kommer han dock falla hejdlöst för min charm- som tydligen inte skedde i ditt fall!

2009-08-10 @ 11:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0