Har Skolematiska Störningar

Ja. Jag suger. Har suttit framför datorn för att skriva skolarbete, ett snitsigt arbete gällande en växt i en prydlig liten glasburk (som inte är någon glasburk egentligen utan någon form av, eh, behållare), men har inte skrivit något vettigt alls. Jag behöver vård! Hjälp! 112! Vem som helst! HEEELP MEEE...shhsghufcbhd -och sen faller jag in i någon form av trans och slipper undan arbetet men med livet i behåll.

Oaktiv som jag är på bloggeriet så kan jag fylla ut tomhålet med en sån här, ni vet:
(Så kan jag senare berätta om helgen, och mitt agg gentemot Erik Grönwalls Pinsamma Flickvän- som borde få lära sig hyfs!)

Den senaste månaden har du..
rökt -
 Yäz (och enligt vissa envisa ettor har de sett mig i rökrutan...Dessa ungdomar som enbart ser vad de vill se..fy fy)
snusat - Hmm..well yeh
varit glad - SÅKLART! Går runt som en strålande sol var dag. (ehhe)
varit ledsen - Definitivt
gråtit - Troligtvis, jag är en känslig fisk
skrattat - Klart. Känslig men även överskrattig. Dock måste jag träna bort mitt groteska-kväv-skratt
saknat någon - Ja, Linn borde stå där vid skåpen varje skoldag
träffat någon du saknar - Va? Nää..
mist en vän - Ja...
fått nya vänner - Ja i alla fall på facebook. Och det är ju det enda som räknas
varit sjuk - Inte svinis...ÄN..
varit på sjukhus - Bara på besök
opererat dig - Ja näsroten..eller så var det en dröm
fått mediciner - Chips är som medicin för min schizofrena kropp
dansat - Mer än let's dance samtliga program
firat - Säkert
kramat någon - Ja, jag är mysig
pussat någon - Ja jag var ju mysig
hånglat - Ja jag gillar sprida herpes
haft sex - Ja, jag gillar sprida Aids (okej det blev väl vulgärt)
ångrat dig - Jag försäker förtränga det där!
blivit kär - Näej
någon har blivit kär i dig - SÄKERT! jag är ju så dösnygg..HÖH
varit på konsert - Va fasiken..Nee
varit på festival - Nej..........
ätit en hamburgare - Fy..Ja..en massa kor
fiskat - Fick upp en baddare härom kvälln'
åkt tåg - Nej, har ej tagit mig tiden
buss - Varje dag är en enda lång bussresa
haft hög mobilräkning - Vågar inte ens tänka på den
ätit sushi - nöe
sparkat någon - Jäkligt hårt
slagit någon - Ännu hårdare
pratat med en främling - Nej jag är så poppis att jag känner ALLA, okej nästan alla
druckit öl - Yeäz
druckit cider - Fy fan,,,ja.
spytt - När jag såg Eriks tjej på scenen, det gav mig brutala kväljningar
gungat - Nee
lyssnat på bra musik - Eh? Jag lyssnar BARA på bra musik
lyssnat på dålig musik - Okej, omedvetet...
velat bli känd - Är ju redan det. fniezz....typ..
fått bra betyg - Typ inte. Vet ej..
krossat något - Unga pojkars hjärtan.
ramlat - Av cykeln? Ja
pussat en groda - Nej, de lever inte nu.
bloggat - Gör mitt bästa faktiskt.

Godnatt nu plåtburkar och grönsaker!

Kommentarer
Postat av: Elin ♥

sv: Den jag köpte kostade ca 2300 ungefär, det var den näst dyraste, sen fanns det även billigare.



Åh tack tjejen! :D:D

Hoppas allt är bra med dig idag!

2009-12-14 @ 10:14:36
URL: http://dizzylicious.blogg.se/
Postat av: Julia

Ni anmäler er, jag väljer ut fem stycken bloggar. Ni röstar. Fram till på torsdag får ni rösta. på Torsdag har vi en vinnare och den bloggen länkas i varje inlägg jag gör i en vecka :)

2009-12-14 @ 14:33:29
URL: http://juliasusanna.blogg.se/
Postat av: ♫ M I C H A - mmichelleaalfredsson ♫

svar

jaaaa, fan vad glad jag blev när han vann han förkänna det ! :D jaa, alla dom bästa var med iår , dåligt att bara en kan vinna :/...

2009-12-14 @ 16:31:50
URL: http://mmichelleaalfredsson.blogg.se/
Postat av: kajsa

Fisk!

2009-12-15 @ 11:23:28
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0