Detta Är Anledningen Till Att Livet Inte Är Rättvist

Jag hoppas verkligen hela världen läser det här inlägget. Att alla ska få reda på hur mina drömmar krossats bara sådär av en enda person. Hur hela min sommar blivit meningslös och lika fucking grå som vädret utanför. Hur mina planer sabbats från start till slut.
Ja i "Jävla skit" inlägget tidigare förklarade jag att min hultsfredsresa inte skulle bli av pga. att den där organisationen jag skulle jobba för la ner hela jävla resan. Först blev jag helt förkrossad, blev en riktig drama queen som skrek och grät...Ja ni hör ju men jag var så taggad och lycklig över att få se mitt favoritband, så när det visade sig att bli motsatsen så sprack allt. Men sedan accepterade jag det hela, det var tungt men jag tänkte på U2 och att det säkert inte skulle vara Killers sista spelning i Sverige. Men sen kom sanningen fram..Den verkliga sanningen som gör mig så besviken, arg och ledsen.
Mitt ex. William, den "välkända" William kommer upp igen. Han som jag trodde jag kände och som jag trodde jag kunde lita på. Jag som trodde det var okej mellan oss och att Hultsfred skulle bli något bra, trots att vi inte direkt skulle umgås med varandra där borta- men ändå att det skulle kännas bra. Att vi var vad som skulle kallas Vänner.
Men jag hade fel. Och jag skämms över att jag kunde vara så dum och faktiskt tro på allting han sa, på alla hans jävla patetiska lögner.
Denna William hade informerat mig om läget, sa att det inte blev något. Men han själv hade fått absolut sista platsen i en personbil som kördes av hans vän som fixat jobben till oss. Senare får jag dock veta av denna vän, att William sagt att jag, JAG SOFIA LINDGREN CORTÈS, inte vill åka. Har ni någonsin hört något så idiotiskt? Att jag var ledsen över att vi gjorde slut och att jag inte orkade följa med. Denna vän berättade även att William sagt detta för länge sedan, och att han inte fattade varför han väntade förräns tills DAGEN INNAN att berätta detta för mig. Eller ja berätta och berätta, LJUGA i detta fall. Så Summa summarum:
William sa till han som fixat jobben att jag inte ville följa med, och till mig ljög han och sa att jag inte hade någon möjlighet att följa med- vilket jag egentligen hade.
Att vissa människor ska behöva vara så fega. Det är tragiskt.
Men det som är mest tragisk är att jag får sitta här i ett regnigt spöland medan han strövar runt på hultsfred och får uppleva mina drömmar- när det egentligen borde vara tvärtom.
Fan jävla helvetes skit att han ska förstöra mitt liv. Och fortsätta att förstöra det genom att höra av sig till mig för att fråga hur jag mår, eftersom "han bryr sig".
Fuck off. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: En som bryr sig lite mer...

Du kanske inte ska låta han försöra ditt liv då? Ni kanske inte kan vara vänner efter allt som har hänt? Spola killen en gång för alla för helvete...

2009-07-09 @ 00:53:01
Postat av: Anna

word



meehehe

2009-07-09 @ 12:38:37
Postat av: yo & frill-o

han är en idiot.

2009-07-10 @ 00:09:01
URL: http://midnightspecial.blogg.se/
Postat av: madeleine

vilken jävla typ!

så fruktansvärt taskigt, han visste ju hur mkt du såg fram emot de, helt sinnes kille....

2009-07-10 @ 21:45:40
Postat av: Sofia

Men han ska inte få förstöra mer! Nu är det slut, och även om jag missat hela hultsfred och mitt favoritband thanx to him, så känns det skönt nu i efterhand att jag slapp vara med en så falsk person som honom.

2009-07-11 @ 13:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0