JÄVLA SKIT

FAN I HELVETE!
Livet suger! Mitt liv är ett stort jävla misstag!
Hela min sommar är förstörd, det blir inget JÄVLA FUCKING GRATIS HULTSFRED. INGENTING!
Jag tar och dör nu, begraver mig bredvid alla mina gamla kaniner på baksidan av vårt hus.
Måste kolla upp hultsfredbiljett nu, vilket kommer kosta typ en miljard, plus resa dit, PLUS boende.
Jävla jävla jävla jävla. -Ursäkta mitt språk med jag orkar inte bry mig just nu, trots att jag låter som en adhd unge. Jag är så förbannad.
Och jag som tyckte allt var så jäkla perfekt, det är typiskt! Nu går det bara utför..
Hade ju planerat hela helvetesjävlasommaren efter det där jävla hultsfred! Jag kunde ju ha jobbar hela juni och dragit på way out west och trästock sen ju!
ffffffffffffffffffffuuuuuck
Men fan i helvete heller! Jag får reda på detta DAGEN INNAN VI SKA FARA. Nä fan..nu kan jag lika gärna bli bortrövad av aliens för det skulle vara mindre hemskt.
The killers spelar på torsdag.........hur i helvete ska jag klara detta..
Om jag hade en god fegudmor så borde hon kommit fram vid det här laget, vad fan väntar hon på?
Life suckssssssssssssssssssssssss


JAHA FAN SATANS JÄVLA HELVETES PISS det finns fucking inga resor på festivalbussen.
JAG ORKAR INGET NU! HÖR ALDRIG AV ER TILL MIG JAG KOMMER DÖDA ER........... SKICKA IN MIG PÅ PSYKET! Jag behöver vård. Jag kommer vara en fara för världen nu när jag inte får se mina älskade The Killers som jag älskat sedan jag var 15.
NU SKA JAG GRÅTA!
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0