Kolla Kolla Att Jag Är En Reko Kille

Glass med jordgubbar var precis det jag behövde i detta nu- så sliten och trött att jag inte ens vågar kolla mig själv i spegeln. Och som grädde på moset så ska jag jobba imorgon klockan åtta. Lyckligtvis så slutar jag klockan ett- hade det varit mer vet jag nog inte vad jag hade gjort.
Efter de fem långa timmarna på jobbet bär det dock iväg till stan igen, trots att jag borde packa till Hultsfred. Jag åker ju på tisdag morgon ju- och har fortfarande ingen aning om vad jag ska ta med mig...slutar väl som vanligt med (idealisk tjej som jag är) att jag tar med 45 plagg som jag endast använder 10% av. Ska i alla fall innan jag går och lägger mig ikväll (vilket blir tidigt) tvätta de kläder som behövs tvätta- för att sedan fundera på om de är värda nog att hänga med till småland.
Jag längtar tills den dagen då jag verkligen inte har något planerat eller ett jobb att åka till...Då ska jag fira med chips och film. Dock tror jag det kommer dröja...fem veckors jobb från och med 13:e. (lyckligtvis kommer jag vara ledig vissa dagar)
Taggade rosenbuskar!
Men nu ska jag inte vara negativ, allt har ju faktiskt varit lyckat...eller ja...jo...heheh

Nördig som jag så har jag gjort:




Låtar jag vill mina The Killers ska spela på hultsfred

1. Human
2. Mr. Brightside
3. Spaceman
4. For reasons unknown
5. Read my mind
6. Joy ride
7. Under the gun
8. Glamorous indie rock & roll
9. When you were young
10. Romeo and Juliet (dire straits cover)
11. Bones
12. Smile like you mean it
13. Somebody told me
14. This is your life
15. Sam's Town- exitlude

Encore

16. This river is wild
17. All these things that I've done

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0