Hellre Cancer Än Ringar Runt Ögonen

Imorgon is THE DAY! Dagen som känns både sorglig och underbar. Dagen då saker och ting kommer att hända. Dagen då sommaren börjar. Dagen då tvåan slutar. Dagen då alla treor lämnar midgård. Dagen då nästa gång jag är på skolan kommer jag vara en av de äldsta. Dagen då jag skiter i allt och bara gör ALLT istället. Dagen då jag är på G!
Jag är så taggad just nu. Bruce Springsteen's Dancing in the dark- så taggad är jag. Eller Don't stop me now med Queen- ja den beskriver mig nog kanske mest.
Nu följer jag min älskade vän Nina och gör som jag tänkt imorgon, oavsett vad jag funderat tidigare. Jag menar hehe.. det kommer gynna både henne och mig. Mest mig. Eller ja..nej...henne..eller båda...
Kommer skratta och gråta imorgon, mesig som jag är tycker jag det är sorgligt med studenten då så många fina människor lämnar oss. Samtidigt som det bara är ett år kvar tills jag är en av dom- och som sommarlovet börjar! Damn! Svårt...Det kommer i alla fall bli en paradistisk sommar. Jag har redan planerat allt (och den kommer innehålla många läckerheter samt att jag kommer vara 20).

En varning: Ni som tycker jag är pinsam i vanliga fall ska nog undvika mig i sommar. Känner att jag kommer skämma ut er annars. Jag skämmer dock aldrig ut mig själv- jag skäms aldrig. (bara om jag skulle glömt låsa toalettdörren och en lärare skulle råka öppna)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vänta, du kommer väl inte alls vara 20 nästa sommar? då är du ju nitton?

2009-06-10 @ 20:59:20
Postat av: Sophh

EHUM.. inte enligt "mitt" LEGG!

2009-06-11 @ 20:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0