I'm Feeling So Bohemian Like You

Har under den större delen av dagen (då solen varit framme och det faktiskt kännts som sommar och inte april) suttit ute på en solstol med de nya baota hörlurarna som pappa har köpt. Jättesmart uppfinning om jag får säga det själv, det är  hörselkåpor med en antenn på, så man kan lyssna på radio. Supersmart- för man hör verkligen ingenting annat än radion. Så om mamma ropar att hon vill ha hjälp med disken, är det bara att blunda och låtsas att man inte hört- för det har man ju inte.
Lyssnade såklart på the one and only radiostation- Lugna favoriter! Ok..skojja ba! P3 såklart! Christer ska ju vara pappa-ledig till januari nu. Kändes oerhört sorgligt men sista programet var verkligen ett vackert avsked. Funderade på om jag själv skulle ringa in men jag kom inte riktigt på vad jag skulle säga. Skulle säkert få hjärnsläpp och börja "hehe":a hela tiden- vilket jag inte tror varken Christer ellerMorgan skulle uppskattat...
Kunde kanske pratat om att jag ALLTID börjar gråta när jag ser How To Save A Life- videon...Den är verkligen rörande med alla gråtande barn och ord som verkligen eh...berör(?) en. Det är en sak på min mesighetslista. Jag försökte verkligen att hålla tillbaks tårarna idag när jag såg den på Vh1..men icket. Som tur var så kom ingen...Att gråta till musikvideos är inte direkt något plus i kanten.

För alla er som har tråkigt så har jag fotat Rocky- som jag lärt mig att förstå nu som mogen 18åring. Samt Pondus.
Trevlig Läsning!













     

Kommentarer
Postat av: malin

Jag har laddat ner men får det inte att funka, jag har inte pengarna till att köpa det (A)



Jag försöker tycka om Rocky för att det är ju sagt att det är jättebra, men oftast förstår jag inte vad som ska vara roligt.

2009-06-20 @ 12:31:28
URL: http://onlytheyoung.blogg.se/
Postat av: Sofia

Min bror vill tvinga mig att köpa det typ varje dag.,,men han fyller år snart så han får hålla sig!



Malin malin...ack ack! Du är helt enkelt inte lika mogen som jag. Du får hålla dig till bamse helt enkelt

2009-06-23 @ 11:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0