En Apas Farbror

Ibland är det verkligen helt underbart att komma HEM- särskillt när man har suttit i en bil från halv tio på morgon till efter nio på kvällen. Resan kändes dock snabbare än vad den borde ha gjort , tack vare: ljudbok "Snabba Cash" (tjock bok det där, fett nice med chill -som taget ur den), min mp3 fylld av ljuvlig musik ( fast..jag har ju mina mindre ljuvliga låtar där med som är för pinsamma för att nämna) samt Marabou mmmmm.. Känner dock att jag gått upp cirka 78 kg under denna resa. Har nämligen ätit hamburgare fyra gånger inom loppet av fyra dagar! Det känns inte nyttigt någonstans..gott (eller ja inte sista gången) men inte nyttigt. Så nu ska jag inte äta hamburgare på 3 månader har jag bestämt. Men tro inte att detta var mitt val, det var mina grannar som jag åkte ner med som drog mig åt MAX stup i kvarten, så vad kunde jag göra? Dock, dock mina vänner! Detta är skamligt, jag såg många snygga killar i Karlstad- men den absolut snyggaste under min resa såg jag på MAX i Örnsköldsvik.
- Ja ni läste rätt! En kille med röd keps....sådär så att han skjutit upp luggen med kepsen., Blond.. typ lite långaktsigt hår, grön tröja och sådär jobb-arbets-byxor.
Så om du MAX-kille läser detta: Du må ej vara min stil- men het var du!
Men mer om resan nu! Karlstad var suuuuuper! Känner mig dock en aning dum som trodde Umeå var större..
t.o.m när jag gått på gatorna som var 465463213 längre än Umeås med 45464654 mer affärer och C/O.
Alexs hus var najjselinajjs najjs, och vi levde helt enkelt livet där i husvagnen. Såg Doktor Zjivago (eller hur man nu stavade det)  i flera timmar- mycket gillande...tills slutet...som SÖG!
Liza var med på noterna också, och hon är ju som sagt helt underbbaaar hon med. Vi delade på en glass med ost på. Det var gott. men 98 spänn för en glass..jajja nåväl ibland lyxar man till det.
Nu har jag iaf koll på den mer söderliga delen (eh.det heter nog inte så) av Sverige, och hoppas
på ett återbesök till SOLIGA KARLSTAD!
Next tour: Nån jäkla park på stan imorgon med el clasico- hoppas dock på TRÄFF med filippppo (inte italienaren nurå höhö)


Kommentarer
Postat av: Anna

HERREGUD! När jag var på max i ö-vik sist under sportlovet eller när det nu var, så jag OCKSÅ en snygg kille med jobbbyxor! jag placerade mig så att jag hade god uppsyn medan mamma och pappa beställde mat, men sen gick mamma och satte sig någon annan stans av någon konstig anledning, så... det blev ingen het romans.

2009-06-08 @ 22:37:54
Postat av: Anna

Förresten, glass med ost? Va?

2009-06-08 @ 22:39:11
Postat av: yo

annas besvikelse riktigt strålar ut från datorn. synd att hennes mamma inte alls har samma koll på vars man bör sitta!

2009-06-08 @ 22:53:03
URL: http://midnightspecial.blogg.se/
Postat av: SofiiiaHH

OMG!!!!!!!! DET KANSKE VAR SAMMA!! stämde han in på min beskrivning? hahahah.. samma här med! jag kunde inte direkt spana på honom så mycket när jag märkte att min grannar kollade vad jag höll ppå med. Men det är alltså i ÖVIK som snyggingarna bor!



eller,,det visade sig inte vara ost. eller alltså det var INTE ost..men såg ut som ost

2009-06-08 @ 22:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0