Öken Höken Själen

Känns helt fantastiskt att ha tillbaka min gitarr på mitt rum igen, efter att den varit ifrån mig i nästan två veckor. Två veckor utan min älskling! Nu djädrar ska jag spela, har dock inget nytt att komma med, men jag får helt enkelt träna in något nytt. Vad sägs som Emma-Lee med Johan Palm? Väldigt sött höhö...Katarina visste inte ens att det var han som sjöng den "Trodde det var typ något engelskt band som sjöng Emelie".
Jag hade ju fått höra att gitarren var sönder, att jag skulle vara tvingad att lämna in den. Men när jag väl kom till 4sound och berättade om min situation fixade de det i ett nafs. De var asschyssta och sa att jag skulle byta vänner efter mitt problem, samt att alla på Midgård tror att de kan allt. Vilket jag tror stämmer, jag tror jag kan (nästan) allt... Förutom att fixa gitarrer dårå.
Hmm.. alltså det var inte efter att de sa så som jag ansåg att de var schyssta; det var för att de gav mig min älskling, hel och vackrare än någonsin, tillbaka i mina händer. Önskar dock jag kunde lira lika bra som den ene av dem. Orättvis..varför kan ingen ge mig gratis gitarrlektioner? Det skulle vara ytterst uppskattat. Jag är lättlärd, skulle absolut inte vara en jobbig elev som behöver en minut på sig för att byta ackord. Nej nej,, det stadiet kom jag förbi redan i sexan.


  

- Våran video kommer äga ut detta. Jag är snyggare än henne, Anna kommer ha bommul i ögat , Hanna och Linn kommmer vara häftiga Cowboys. Kan det bli bättre? MVG here we come plus Läder. Undrar vart jag kan få tag på sådana brallor..

Kommentarer
Postat av: Mr.Fashion

Vad tur att bröderna Åhdén på 4sound visste hur man bytte strängar! De har ju trots allt europas största samling elgitarrer så de vore väl sjutton om dom inte lyckades!! =)

2009-05-13 @ 22:05:15
Postat av: Anna

Fy fan vilken dålig video...

2009-05-14 @ 14:43:47
Postat av: Cortezzz

Ja tillskillnad till dig Mr.Fashion som inte ens vågade dig på problemet haha!

Yes videon suger, därför kommer Rednex be att få köpa upp vår

2009-05-14 @ 19:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0