Äntligen På Väg

Tjabba Dudes!
Nu har jag en ny blogg, min tidigare är ett minne blott- dock ett väldigt vackert minne
Men nu väntar ett nytt liv och jag är redo för det. Så varför inte börja med en ny blogg liksom.
Ska försöka att använda ett gott språk och använda mig av korrekt svenska, samt ALLTID kontrollläsa innan jag publicerar inlägget. Annars slutar det ofta med att jag skriver elelr och inet- typiska felstavningar.
Har även det stora problemet att inte använda mig av punkt men det ska bli ändring på det med.
Justja, bloggdesignen kommer få vänta ett tag, har inte så storlust att använda mig av massa koder i detta nu. Har nämligen nog av dem på webbdesignen.
Hur som helst så antar jag att det är dags att börja skriva på mitt fantastiska tal på engelskan. Visserligen kan jag ämnet jag ska tala om, men tyvärr tvivlar jag på att det kommer hålla sig i klass med vår Konung Carl XVI fantastiska tal. Nåväl jag är bra på annat. Som på att kommentera hur dåliga alla är på Robinson.
Ja, jag kollar på Robinson. Eller kollar och kollar, såg det idag och jag fastnade.
Eller okej, jag fastnade extra mycket för den snygga läkaren Lukas. Mums! Hans vackra mustach är något jag inte skulle tacka nej till. Sen är lukas ett väldigt vackert namn, min andra son ska helt klart heta Lukas.
Dylan och Lukas....inte illa


                                                


 - Kör mig vart du vill
För jag ramlar aldrig hit igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0