Bravissimo!

Äntligen en ledig dag! Ahhhh! Så som jag väntat på detta, att bara vara hemma och slappna av-vilket jag inte ens har gjort. Jag är snuvig och har feber, men ändå så tvingade mamma mig att tvätta fönstrena. Lyckligtvis så fick jag go' fika efteråt, vilket jag var mer än värd efter allt pustande jag fick stå ut med.
Det är typiskt att jag aldrig är nöjd, har jag inget att göra så är jag missnöjd, men har jag saker att göra är jag fortfarande missnöjd. Sitter jag där en lördagskväll utan chipz och utan något sällskap har jag oerhört tråkigt, men när jag väl varit med folk i flera dagar och inte fått sitta still en sekund så längtar jag till den där tråkiga lördagen.
Jag är helt utmattad, har inte fått sova ut någon dag, inte ens idag (men det är för att solen lyser in i mitt rum,genom rullgardinen, från 6.00-11.00), först var det skola måndag till onsdag, I onsdags kom jag hem sent efter en fullsmäckad efterskolan göra-vilket var kul, sen i torsdags var jag uppe med tuppen och drog till norrmjöle för filminspelning. det var kul men jag kom hem sent. I fredags var jag på inskolning till jobbet igen, 13-21 det blev en sen kväll igen. Igår var det kulturnatta. det var väl kul men ännu en sen kväll.
Så idag ska jag gå och lägga mig efter Gossip Girl och tigga till mig chipz...jag behöver det! Eller först middag, gossip, duschning sen SOVNING. Men ska vara försiktig i duschen- vill ju inte tvätta bort mina
 INDUSTRI ROYAL AUTOGRAFER!


Mamma ringde mig igår när jag var hos Anna:

Jag - Hallååååå
Mamma - Hej är du på stan nu?
Jag-  Ja..
Mamma - Så du har sett Johan Palm!?
Jag - Va?! Neee! Vadå skulle han spela..?
Mamma - Ja vi trodde det var därför du var på stan?!
Jag - Nej...Vart spelar han då?!
Mamma - På Media Markt
Jag- Men dit kan jag ju inte fara!
Mamma -  *läser upp information*
Jag - Men jag kan inte fara dit!
Mamma - Jaha nu missade du! Skyll dig själv!

Kul att alla tror jag älskar Johan Palm. Inte ens mamma verkar tro på min ironi

Kommentarer
Postat av: Alex

Vadå för filminspelning? Låter ju spännande! :O :D

2009-05-24 @ 16:44:36
URL: http://unitedtears.blogg.se/
Postat av: Mr.fashion

hahaha ironi???? Jo tjenare chilenare!!

2009-05-24 @ 17:02:46
Postat av: Sofia-Lee

Yes alex, jag ska ju bli skådis så jag startar karriären redan nu höhö, nämen vi gör musikvideos till ett engelska arbete!

Mr. fashion- HAHAHAHAHAHA det är ironi din n00b

2009-05-25 @ 18:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0