Fuck You Very Very Much

Cool jag känner mig med denna rubrik. Hårdare än vanligt så att säga, vet dock inte hur hårt det är att lyssna på Lily Allen. Hmm.. mja inte så jättecoolt kanske, men så länge det inte är The Veronicas eller Lady Gaga så funkar det- nämner jag lite sådär diskret annars kommer jag bara skena iväg på hur mycket jag ogillar sådan "musik" vilket skulle bli hyfsat utjatat i dessa tider.
Hur som helst så hade jag tänkt skriva om lite stilar, mode och kläder med mera lizzååååm! Ingen blogg utan sådant helt enkelt. Kom på detta efter att jag och Anna haft en trevlig dag på stan efter skolan, mycket utomordentligt bra faktiskt! Tror jag ska hänga mer på stan med Anna, vi verkar alltid få uppleva saker och ting tillsammans. Mums!
Nåväl, jag har insett att jag har en väldigt bra smak när det gäller den manliga looken! Varför kan inte fler killar klä sig så som jag vill? Om jag var grabb så skulle jag ha på mig det här:

-Hatt,
en snygg stråhatt eller något kap från en secondhand affär. (Inga Johan Palm hattar här inte. Blir aningen irriterad på fula personer som tror att de är snygga i sina HM hattar och mjukisbyxor)
-Svarta Stuprör, sådär snyggt slitna, men funkar bara till smala ben.
-Vit T-shirt/ Bandtröja, enkelt och snyggt (så länge det inte står Sven Ingvars eller liknande på tröjan)
- Kavaj , Oknäppt  såklart med upprullade ärmar, sen ska den vara mörk, Brun eller svart. eller Skinnjacka När det gäller den så ska den vara allt utom PLASTIG..uh..får rysningar av det där blanka shittet.
- Lackskor, långa, spetsiga och blanka. Svarta eller bruna. Eller Converse Allstars/ Vans Slip On
- Wayfarer brillor,
lite sådär filmstjärna
- Sjal eller Halsduk, kanske inte jämt men till kavajen skulle det funka

Skulle såklart,om jag var kille, ha lockigt brunt hår och gröna ögon (.. fast jag har inte gener för gröna ögon men annars så). Tänk vad snygg jag skulle varit! Alla tjejers dröm.



- Typ som han,fast snyggare.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hade lätt varit kär i dig! Åh, varför kunde du inte ha fötts som en sån kille? Typiskt assååh.

2009-05-12 @ 19:15:18
Postat av: Sofia

Ja jag undrar detsamma när jag ser ynglingarna på stan, jag skulle lärt dem både det ena och det andra

2009-05-13 @ 18:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0