Vargar Fromma Som Lamm

Klev upp hyfsat tidigt med tanke på när jag gick och la mig igår. Seriöst så måste jag skärpa till mig. Har knappt skrivit talet alls och de kapitel jag skulle läsa på Odjurens Stad har jag knappt kastat en blick på. Jag inser helt enkelt inte allvaret gällande skolan. Så nu måste jag göra 123456677 saker, yey.
Ska dock börja med att radera alla mina sms på mobilen. Har haft fullt ett bra tag, sådär att man måste radera några för att få in nya. Men nu ska alla bort! Och lika bra det antar jag.
Men har valt ut mina favoritsms här:

AnnaLinstead:
"Jaha men jag måste äta lunch..Då kanske jag inte hinner, men jag ska försöka snabbäta, måste bara fixa med det vi filmat först, jag kommer så fort jag kan, dö Inte!"
- kändes tryggt med Annas stöd under Last Man Standing

YO!
" Okej, älsk du sötnöt"
- Blev aningen glad när jag fick detta sms
tyvärr kom detta en minut senare:
"Oj, fel! Förlåt!"

Nina Spanien:
"Hey Sofia! Soliga hälsningar från spanien, tänkte bara säga att jag precis high fivat med jason mraz här i madrid! Ps. 30 grader varmt. Puss/Nina"
- Tog evigheter innan jag insåg att hon "high fivat".. trodde hon skrivit fel på T9....

Random Nummer:
"Bussar Imorgon: 11.40 vasaplan. 13.30 busstation. 15.00 både station och vasa, 15.20, 16.00. Jag älskar dig/ Din William"
- Okej detta är inte ett roligt sms. efter detta sms förändrades nämligen ALLT. Ett vackert minne dock, sista smset Will skrev att han älskade mig. Snyft! haha. Nu skriver vi bara hatsms till varandra.. Jag skojar alltså

AnnaLinstead:
"Jag vet! Det kändes verkligen som kalaba någonting..."
- Jag och Anna hade grubblat i evigheter över ett visst bandnamn. Blev aningen besviken när det inte var lika knasigt som jag hade trott...

Aron:
" Åh vad dålig du är!"
- Så jag blir bemött varje dag...

Random Nummer:
"Hej! Kom ihåg att gå in på fronter och besvara enkäten. Det är mycket viktigt! Vänligen/ Ulrica din ElvA"
- Hatar sånna här sms. Man hoppas på något roligt men sen blir man bara besviken

Alex:
"Kan du skicka smset igen tror du? Hela gick inte fram"
- Ibland hatar jag att min mobil är så gammal, den sparar nämligen inte smsen jag skickar. Så när man skrivit något jättelångt och så kommer det inte fram så ,jävlaskit! Jag var den första på skolan som hade MP3 på mobilen, så nu fattar ni hur gammal den är.

Gabbumonen:
"Kom!"
- Gabriel var rädd i garaget, jag rusade dit men det var inte så farligt som han trodde..

Hannes:
"Ok, vi dyker väl upp om ett tag, måste äta osv"
- Hmm..undrar vad som menas med att "Äta osv." Vad är och så vidare liksom?...Knivigt läge

Helén:
"Oj är det så lång kö! Är det många som du känner igen? ja det skulle jag kunna göra. Vara sällskap, vill du/ni ha något så kan jag ju ta med- typ godis, vatten, kortlek..(fick plötsligt en väldig dryg mammakänsla: "sofia du kanske behöver en mössa och en varm tröjja"..Du kan ju höra av dig när du anmält dig eller om något otroligt händer"
- Ibland är Helén verkligen världens mysigaste

Mamma:
"Vad tuff du är tycker pappa och jag- vi är stolta över dig"
- När sina föräldrar säger sådant känner man sig så  otroligt duktig

Helén:
"Träffade nyss Bagge"
- Fuck you

Viktoria F:
"Gissa vem ja har sett idag?"
- Fuck you harder!!!!!!!!!!!! jag blev hjärtekrossad

Henrik:
"Aha, jag slutar ju tolv med då får du "varorna" på stan då...Jag hör av mig när jag har slutat"
- Viktiga affärer görs upp..väldigt mycket hysch hysch

Så ett smakprov! Hejdå alla vackra och mindre vackra sms.







Kommentarer
Postat av: yo

hade tänkt skicka till åke egentligen ju.







...not

2009-05-14 @ 22:38:49
URL: http://midnightspecial.blogg.se/
Postat av: Sofia

HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHA...kul! hahaha.ha...hahahahah

2009-05-16 @ 15:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0