Vem Fåån e De Som är Ute å Smyg När Jag Försök å Sova

Snart kommer jag på riktigt väga cirka 230 kg...Jag har totalt ignorerat Beach 09, det känns som inte nödvändigt längre nu när jag låtit det gå så här långt. Inte för att jag äter mycket nej nej...jag har inte ätit chipz på flera veckor men jag har ett sånt djävulskt sug. Som idag, jag hade glömt att säga till mamma att jag inte alls skulle äta med Filip idag, vilket betydde att hon hade inte gjort middag till mig. Så då ville jag att Katarina skulle skjutsa mig till Vännäsbys fantastiska (nåväl överdrivet..) pizzeria så jag kunde beställa en kebabtallrik, som jag längtat efter i flera veckor nu. Men Katarina hade ingen lust, vilket gjorde mig oerhört arg. Jag tror ingen människa någonsin blivit så sur över en kebabtallrik.
Så när jag inte fick min kebabtallrik åt jag två limpmackor och värmde pommesfrites i ugnen....Ja ni hör ju! Jag tror idrotts-caroline inte skulle uppskatta min kost. Den är inte hälsosam någonstans... Sen har jag inte haft tid att träna heller. Ja det går helt enkelt utför i den frontern.

Domedagsdagen jag fruktat var sorglig men vacker. Vår älskade Leif är nu ej vår älskade svenskalärare längre...Ack och ve! Lyckligtvis så klarade klassen detta utan att dra till med några pinsamma handlingar som tex. ställa sig på bänkarna och applådera.hööhööh.....Jag var dock tvungen att säga "Om vi kunde ge Carina kramar så kan vi väl för guds skull ge Leif det också". Det var sorgens tid.. Nu är de goda dagarna över och in kommer nå jäkla piss i skit. snyft.
Nåväl, ska ställa bort min tallrik där mina pommesfrites legat likt gyllene eh...pinnar (?) Har i alla fall Ugly Betty att trösta mig med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0