Paljett-Lisa Och Amfetamintjejens Helg

Another Söndag- slö söndag som det också kallas. Läste nyss i en tidning att man skulle försöka undvika slö-söndagar, utan istället se till att göra dem värda eftersom de är "en halv helg kvar". Men den teorin kan man ju glömma.
Söndagar är dagen man ska vakna efter tolv, strosa runt i vad som inte kan klassas som snygga kläder, äta en massa kaloririkmat, göra skolarbete man hamstrat, kolla på Gossip Girl (där chuck kysser en man, MUMS!) samt njuta över vad man åstakommit under resten av helgen. Så på tal om helg så kan jag berätta lite om min egen. Ganska kortfattat och sådär lagom ointressant.
Fredag- Teater- fick ett fantastiskt manus där jag och mattias kommer ta filmvärlden med storm, Håltimma med lärarsnack i kafeterian, Musik- staten och kapitalet för fulla muggar! Det luktade helt klart punk när vi var klara, Åka hem, Kolla på film plus idol (som jag nu offeciellt hatar) hos Andreas, Bli helt förälskad i Andreas söta hundar- Shakira, Mindy och Melvin.
Lördag- Begravning- ingen i mina minnen är vackrare än vår Linn, Stadsvandring- dvs. ströva runt på stan och köpa saker på HM, Åka till Klara för att styla Katta och göra fetaostpaj, Fler folk anländer, Åka till centrum för att hänga på förfest i en fööör lyxig lägenhet ovanför ica gourmet, Dra till krogen krogen, Dansa och leva rövare.
Söndag- Dra  från krogen tillbaka till stan för att bli förföljd av en snubbe som vill erbjuda mig kokain och amfetamin, Efterfest i ännu en lyxlägenhet i Bågenhusen, Käka pepparkakor, Se på ful dans och spela domino, Åka tillbaka till Klara 06.00 för att sova till 13.00, KÄKA, Kolla på Spirited Away (hur fin film som helst), Åka back to Spöland, Dryga runt och kolla på Gossip, SOVA- snart dårå.
Händelserik minsann.

(Bilderna är slumpmässigt insatta)















Paljettkoftan jag har på mig är en av shoppingvarorna jag köpt, HM för 249 kr. Tack vare den fick jag mitt vackra smeknamn.


Kommentarer
Postat av: jenni

Sv: haha. Jo allt e bara bra själv då (:

2009-11-23 @ 16:49:59
URL: http://jmpk.blogg.se/
Postat av: karin

P3 gillas, varje morgon finns det inget bättre att lyssna på.



Det blev en tur till övik med familjen =)



det lät som en trevlig helg =)

2009-11-23 @ 18:00:21
URL: http://redtrenchcoat.blogg.se/
Postat av: Angeliqa

Sv: Hehe jag såg New moon i helgen faktiskt. Fast jag visste att den skulle vara värdelös. När jag gillar någonting (i detta fall böckerna) så måste jag ha/se allt som har att göra med saken i fråga, så därför kommer jag se alla filmer fast de andra kommer vara lika värdelösa som de här två första.



Appropå böckerna så tycker jag andra och fjärde boken var bäst. Jag tror klassiskt att smaken är som baken när det gäller vilka av böckerna man tycker bäst om. Många säger att de sista är sämst, men det beror nog helt på vad man har förväntat sig för slut. :)

2009-11-23 @ 18:00:51
URL: http://sopnedkast.blogspot.com
Postat av: Nikolina

hehe det var det också! :D min helg var tråkig men endå okej, din da? :)

2009-11-23 @ 18:21:59
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Cecilia

En av de där brudarna ser precis ut som min brorsas ex-ex-ex-ex eller så. Ingen råkade händelsevis heta Emilia?

2009-11-24 @ 15:15:02
URL: http://wanilj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Amen då förklarar det saken för jag tror att bruden jag tänker på har en lillasyster som heter Felicia. Hahah. De är iallafall ruskigt lika.

2009-11-24 @ 19:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0