Roger Karlsson Hade En Bonnagård

Jag vet inte vad det är för fel på mig. Jag är tv-fanatisk. Har varje dag suttit bänkad framför tvn för att se det ena programet efter det andra. Har ett nationella-tal att hålla, men uppenbarligen så lockar dessa tv-pojkar mig mer än att klämma ihop 5 minuters snack om relationer och starka band.

                                        


Förstår verkligen inte vad alla har emot bonde-Roger. Han är hur söt som helst, och klart han är blyg när det bara är en massa haggor han måste dejta. Vem skulle inte bli tystlåten när man får genomborrande blickar av utsprärrande ögon eller skrikande förklaringar om att man "lider av en sjukdom"? Tjejerna (haggorna) i såna här program är verkligen konstiga. Ska de representera världens kvinnlighet genom tvrutan skäms jag över mitt släkte. Tacka vet jag den gången jag ställer upp i något sånt här haha. Då ska ni få se på grejor. Fast, den dagen jag börjar dejta en bonde tror jag dock att jag behöver lite extra stöd med mitt liv. Skicka gärna ett mail och påminn mig om den gamla goda tiden då jag fick mina drömmar.
Rogers röda musch borde  dock vara helig för dagens manliga generation. Som det heliga Graal eller liknande.


Kommentarer
Postat av: jeanette

Sv: för clownbilden.. hm, runt 200 kr skulle jag tro :)

2009-11-12 @ 23:59:52
URL: http://nettskonstigheter.blogg.se/
Postat av: natalij

sv ; okej din åsikt räknas så tack för att du tog dig tid och svara (: hur är det med dig ? puss

2009-11-13 @ 00:18:35
URL: http://lowoncrack.blogg.se/
Postat av: Elsa :)

haha jag tittar typ aldrig på tv :P<3



görs?^^

2009-11-14 @ 23:06:08
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0